<3 pony Bram & pony Margje <3

Bram en Margje BFF_4964

Heel verdrietig nieuws…

Op een dag wil een oud ponylijfje niet meer. Of twee.
Pony Bram (28) en pony Margje (35) zijn samen naar de paardenhemel… Lievelievelieve pony’s, 28 jaar de allerbeste vrienden, altijd zij aan zij in de Prairiekudde.❤

Bram werd 28 jaar geleden geboren op de Prairie en Margje is vanaf dat moment zijn BFF, beste vriendin. Wat hebben we veel plezier met ze gehad en wat hebben ze veel kinderen blij gemaakt..
Pony Bram een kei in fanatieke spelletjes (stoelendanskampioen) en pony Margje met haar specialiteit als menpaard (van rolstoel tot slee) en gastvrouw op de Prairie.
❤ Dank je wel lieve pony’s, we gaan jullie enorm missen!!!!!❤

Er zijn bergen mooie herinneringen aan Bram en Margje, deel ze gerust hieronder…

5 reacties

11 april, 2014 · 22:35

5 Reacties op “<3 pony Bram & pony Margje <3

  1. Henry

    Wat een enorm verlies…. Vanuit de paardenhemel zullen ze iedereen vast volgen. Dankjewel lieve Bram en Margje voor dat jullie er waren.

  2. Lisa

    Elke meivakantie kwam ik 1 weekje jaar Terschelling, de eerste keer reed ik op Bram op de Prairie. Het mooie witte prinsessen paard vond ik het toen. Sindsdien elk jaar dat ik ging hoopte ik dar hij er nog zou zijn. Ik heb niet veel tijd met hem doorgebracht en toch was het toen altijd mijn lievelingspony. En Margje die altijd los over het erf liep hoorde er ook helemaal bij. Het waren super ponys em dat blijven ze nog steeds. Want Bram blijft altijd een lievelingspony van me waar elk meisje altijd gek op was. Rust zacht lieve Margje en Bram.

  3. Kim

    Mijn zus en ik hebben nog stoelen dans gereden op Bram en Tamara. En Bram werd eerste en ik met Tamara tweede.
    En mijn zus heeft zelfs de naam van Margje bedacht…!

    Het is al een aantal jaar geleden dat wij voor het laatst op Terschelling waren, maar dit bericht raakt mij nog diep. We denken nog vaak terug aan de geweldige jaren bij de Prairie. Jammer dat “onze generatie” pony’s nu er bijna niet meer zijn😦

  4. Joris

    Bram was een van mijn lieveling pony’s
    ik ga hem echt missen

  5. Sybrand en Dieuwke

    Moeilijk om dit te verwerken… Ieder jaar dat we kamen stonden Bram en Margje voor ons klaar. De eerste keer dat ik (Sybrand) op de prairie kwam als vier jarig jongetje, nog nooit op een pony gezeten, mocht ik op de lieve Margje rijden. Ze was hartstikke braaf en ik was meteen dol op haar. Ik vond het zo jammer toen ik hoorde dat ze met pensioen ging, omdat ik nooit meer op haar kon rijden. Elke keer als ik weer op de prairie kwam, ging ik eerst naar Margje toe om haar te een knuffel te geven. Ik weet nog dat mij werd verteld dat Margje een dagje in de wei in de polder bleef, ze na een tijdje uit de wei wist te breken, en vervolgens netjes de weg naar de Prairie liep. Eerst de weg af, bij de kruising links, rechtdoor lopen naar de hoofdweg, naar rechts kijken, naar links kijken en weer naar rechts kijken, de weg oversteken en netjes over het voetpad. op de Prairie aankomend, gevolgd door de politie, die intussen ook was gewaarschuwd, veel verassing en plezier opwekkend. Mijn zusje (Dieuwke) reed een keer op de midwintermarkt in Midsland op Bram, en was helemaal verkocht. De keren daarna , als we bij de Prairie kwamen rijden, vroeg ze altijd:”Is mijn lieve Bram er ook?” En als ze hoorde dat hij er was, en ze op haar mocht rijden, was ze zóóó blij! Een paar jaar later was ze helemaal dol was op Bartje. Maar toen ze, toen we bij de Prairie werkten, Bram uit de wei mocht halen en vervolgens zonder zadel hem naar de Prairie toe mocht rijden, laaide haar liefde voor Bram weer op.

    We wensen iedereen van de ‘Prairie Familie’ veel sterkte met dit verlies van de twee liefste, ondeugendste maar toch schattigste Prairie pony’s.

Geef een reactie

