Dag Roos..

Grote Roos, onze lichtgekleurde Fjord X Haflinger, rent nu rond in de Paardenhemel… ze is ingeslapen in het midden van haar Prairiekudde. Vroeger heeft Roos op Manege Terschelling héél veel eilander- en gastkinderen leren paardrijden en daarna heeft Roos op de Prairie en in de Prairiekudde een hele fijne tijd gehad: ze had zelfs een grote rol in dé speelfilm!

Roos

Roos

Lieve, knorrige Roos, je ponyvrienden Sunna, Max en Liesje, maar ook je mensenvrienden op de Prairie zullen je missen.. Dag Roos…

       

Karin heeft een mooi gedicht voor Roos geschreven:

Liefste Roos♥
Ik wist dat je een beetje pijn had, je werd gewoon steeds ouder en ouder,
Alles was leuk met jou ook het rijden over het bospad.
… Een echte volhouder. Dat was jij!
Je hebt nog een top jaar gehad op de prairie en met mij!
 Maar nu is dat allemaal voorbij:(
ps. ik zal je nooit vergeten,
ik heb echt een topjaar met jou gehad ^.^

15 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

15 Reacties op “Dag Roos..

  1. Nienke

    Wat een treurig nieuws.. rust zacht lieve Roos. En Karin wat een mooi gedicht! x

  2. tom

    😥 das echt geen leuk nieuws sterkte iedereen !!

  3. Amber

    😥 dag lieve pony!

  4. Valerie.

    Aaaah ik mis haar ze was zo lief, maar ja nu leidt ze in-iedergeval geen pijn, Rust zacht lieve Roos.

  5. Isabel

    aah wat zielig….. heel erg vervelend!!!
    maar ze heeft nu wel een mooie dood gehad en niet te lang pijn geleden!!
    sterkte voor alle pony vriendinnetjes van roos!!

    (heel even: wat had ze?)

  6. Karin

    Dag Roos:'( ! Sterkte iedereen!
    Isabel het was ouderdom van die lieve Roos

  7. daisy x

    😦
    awh😦
    sterkte iedereen
    en rooos k mis jee (L)

  8. Casper

    Vaarwel lieve pony

  9. Rosa.

    Awwhh! dag lieve roos😥 Mooii gedichtje Karin!

  10. diotima en viola

    lieverd!!! ik heb je niet gekend maaar ik weet zeker dat er heel veel mensen en pony’s die je enorm missen!!
    ze blijven altijd van je hauden roos!!!
    dag lieverd!! (L)❤

  11. diotima en viola

    ja idd mooi gedichtje karin!!!

  12. Floor

    Onee, wat een slecht nieuws😦 , lieve Roos iloveyou “xx Floor

  13. isabelle

    ik zal je missen roos

  14. Joris

    aah zielig,ik kom er vaak,heb er denk ik nooit gezien

Geef een reactie

