De Prairie open in 2012 enn.. de ponykamp data!

LET OP EXTRA KAMP!!! Wegens grote belangstelling van de ponyfans hebben we een extra ponykampweekeinde ingepland! Dat is van 28-30 september.

De nieuwe openingsdata van 2012 staan op de site bij “WANNEER”

VRAAG: Er zijn steeds meer scholen die zelf een vakantie plannen rond de officiele meivakantie. Heeft jouw school vakantie buiten de data om die op de site staan (bv een HePi vakantie; Hemelvaart/Pinkster), laat het ons aub weten. Als er veel kinderen zijn in die extra week, dan kan de Prairie misschien ook open voor de fans!

En dan voor de fans die niet meer kunnen wachten: je kan vanaf nu  je Prairieponykamp 2012 boeken!!!! NB. de prijs is omhoog gegaan.

We vieren Prairie Ponykampweekeinden in 2012:

13 april t/m 15 april 2012   (edit 13/3 – nog 1 plekje vrij!)
21 t/m 23 april 2012            (vol!)
28 t/m 30 september 2012 – nieuw op de agenda!!!
5  t/m 7 oktober 2012          (edit 13/3 – nog 1 plekje vrij)

45 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws, Prairiepony van de maand

45 Reacties op “De Prairie open in 2012 enn.. de ponykamp data!

  1. joke

    hallo allemaal
    ik ben ieder jaar in mei een week op vakantie op terschelling.
    mei 2011 heb ik voor het eerst een paard gehuurd bij de prairie.
    onder begeleiding van marleen lekker langs het strand gereden.
    op een ijslander.
    wat hebben jullie een respect en liefde voor jullie paarden.
    echt geweldig!
    je hoeft maar op jullie site te kijken en de liefde voor de paarden spat van het scherm!
    vanaf nu kom ik ieder jaar een ijslander huren.
    met vriendelijke groeten: joke koerts

    • Marleen

      Hoi Joke! Wat fijn dat je het zo leuk gehad hebt! Het was ook heel gezellig en je gezicht glom er van, dat weet ik zo nog! Leuk dat je weer komt en bedankt voor je leuke berichtje. Marleen

  2. Lyris

    Waarschijnlijk mag ik weeer!!!!!
    maar ik hoor het woensdag pas:(
    maar ik ga het gelijk zeggen!!

    Xxx

  3. Marleen

    Wow, dat is snel, het eerste weekeinde is al volgeboekt met Prairieponyfans! We zijn helemaal blij dat jullie het ook zo gezellig vinden.😀 Ennehhh.. op de andere weekeinden is nog plek hoor!

  4. Lyris

    aaaaaaaaaaaaaah ik ben zoo blij was net bij de dokter en ik mag op ponyykamp!!!!!!!! van 13 tot 17 april aaaah!! jippieee
    nog 95 nachtjees slapeen aaaaaaaaaah

  5. Marloes

    heeiii,,, ik ga ook op ponykamp!!! me eerste keer jippieeee!

  6. isabelle

    yes!!!!!!!!1 sta igeschreven voor ponykamp!!!!!!! aaaaaaahhhhhhhhhhh
    21 t/m 23 apri samen met jacomijn yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. sacha

    Beste mensen,
    Ik zie geen prijzen enz over het pony weekend. graag wil ik meer informatie.
    Alvast bedankt.
    Gr Sacha.

  8. Marleen

    Hallo Sacha, leuk dat je interesse in het ponykamp hebt! Op de pagina “WAT” (in de menubalk) staat een stukje en filmpje over het ponykamp. Daarachter een link met meer info. Dat is deze link: https://deprairie.wordpress.com/wat/nieuw-ponykampweekeinde
    Als je daarna meer vragen hebt: mail gerust! Zonnige groeten, Marleen

  9. michelle

    2e in april, met Charlottee ! ♥

  10. ik kom morgen middag met me vader een weekend🙂

  11. Marrit

    ik ga voor de tweede keer op ponykamp♥ het is echt leuk!!!.

  12. Marrit

    heee er is nog een Marrit super stoerrr

  13. DePrairiePonys

    We❤ Marrits!

  14. Valerie-loves-Deprairie!&Leentje

    Hallo allemaal,

    Ik ga ook op ponykamp van 13\15 April Jippie!!!!
    Ik heb der echt heel veel zin in<3xxxx

    Doeg xxxValerie

  15. Lyris

    Nog 66 nachtjees !! jippieeeee xx
    heb er egt supppeeer veel zin in !!!
    this altijd zoow gezellig ! en gelukkig mag k van de dokter andersss ,, dan moet k nog eventjes nadenken😀 maarjaaa het mag !!!! dat is het leuksteee dan al me derdee keer en het blijft supppeeer leuk! top jaar dit !! eind februari gaan er puppies geboren worden en dan gaan we kijken en 10 maart gaat me moeder trouwen … en dan die maand daarnaaa PONYKAMP!
    Jippieeee en trouwens 26 februari ga ik weeer naar terschelling !!

    Nou dit was het dan weer😀
    Doeeeeii xxLyris

  16. michelle

    Ponykamp word weer gezellig met Charlotte helemaal ♥

    Zaterdag bij (mijn) pony kijken, zo’n zin in!
    Hoop dat ze echt leuk is, en bij (ons) mij past🙂

  17. michelle

    http://thevoicekids.nl/videos/the-blind-auditions-optredens/

    En dan Melissa opzoeken, met het liedje Jar of hearts.
    Zo moooi!

  18. Marloes

    nog 59 nachtjes!!! jippie, heb er heel erg veel zin in! inschrijving gestuurd, boot gereserveerd, bijna t geld bij elkaar voor paps en mams, ik bemn der klaar voor! oja, tas nog inpkken, nou nu nog even in de kast hea?! haha. het wordt mn eerste keer maar heb er mega cveel zin in!
    groetjes marloes.

  19. Valerie-loves-Deprairie!&Leentje

    Ikke ga in April van 13 tot 15 heb der echt heel veel zin in en de andere meiden vast ook hoop dat het net zo leuk of leuker wordt dan de vorige keer, ik wil leentje, marloes rosalien, kaylee arie, en pier nicky en gerberig grote roos en lisa renske (voor de rest weet ik niet wie der mee gaat dus vandaar)

    xxxxxxvalerie en marloes en lisa

  20. Valerie-loves-Deprairie!&Leentje

    Hee bij september (nieuw in de agenda)staat niet of er nog plekjes vrij staan(zijn die er nog want daar wil ik heel graag heen;) xx valerie<3

  21. lyris

    Hoooiii!

    het is bijnaa zoover !!!!!
    tot dan !
    doeeeii

  22. Valerie-loves-Deprairie!&Leentje

    Joepie!!! IK heb er zoo veel zin in dat ik de dagen iedere dag aan het tellen niet nodig natuurlijk maar ik vind dus warschijnlijk van wel😛

    Tot dan xx Valerie Lisa en (niet dat die nu bij mij zijn maar ze gaan wel mee)Kaylee,Lyris,Marloes en Gerbrig de rest ken ik niet dus vandaar…

    Doeg xxx Valerie

  23. lyris

    Trouwens ons hondjeee gaat doooor !!!!!!!!!!
    waarschijnlijk gaan we HAAR ophalen als ik op ponykamp ben :p noujaa dan ben ik terug en dan is er een puppy😛 ennee in de zomer ga ik ook weer naar terschelling (natuurlijk) en dan ma ze mee😀 jippieee
    doeeeii x

  24. Marloes

    nog maar y nachtjes! ik verheug me er egt op!
    xmarloes

  25. Lyris*loves*neeke

    haaaaiiiii!!!
    tot over 4 nachtjee!!!
    zaterdag gaan ze onze puppie ophalen😀
    ik ben er niet bij , maaar ben wel op het leukste ponykamp van de heleee wereld!!!
    doeeeeiiixlyris

  26. Valerie *Hartje* DePrairiePonys maar nog meer van Fransien waar ik hopeljk op ga met ponykamp april 13-15!

    Haaaai x!
    Nog 3 nachtjes en dan is er ponykamp!! ik heb en echt heel veel zin in lekker over het strand galopperen en in het water lopen echt supper en lekker in de duinen en het bos! Ik ga mijn ouders echt smeken om op Terschelling te komen wonen ik hoe der van en ik verheug me erg op het slapen (en de kuikentjes als die er dan zijn, ik zie het al helemaal voor me!)Me zusje en ik hebben net onze koffers gepakt en zijn klaar voor vertrek! Ik hoop echt dat ik op de allerbeste Fransien mag (niet dat de andere ponys stom zijn hoor !) xx Valerie❤ x *love de prairie*❤

  27. Valerie *Hartje* DePrairiePonys maar nog meer van Fransien waar ik hopeljk op ga met ponykamp april 13-15!

    Wow die reactie was echt lang😛

  28. Lyris*loves*neeke

    Haaaii x!

    Tot morgeee !!!! Zin in hopen dat ik op die lieve neeke magx
    Zin zin zin zin!!!

  29. lyris*loves*neeke

    Hooi !
    Tot straks allemaal ! Ik heb er super veel zin in ! Ik kon ook amper slapen vandaag doordat ik zo enhoesiast was daardoor was k ook erg vroeg wakker ( half 7 ) maarjaa ik heb er super veel zin in ! Met Kaylee Valerie Marloes Lisa Gerbrig Jane en ik😀
    Doeeeii en tot straks !

  30. Marloes

    hooix
    het was egt super het afgelopen weekend!!:D ik mag misschiern in september weer maar daar moeten mn ouders nog even over denken x

  31. Marleen

    Fijn dat je het zo leuk hebt gehad Marloes! Wij vonden het ook supergezellig!
    Zonnige groeten!
    Marleen

  32. Marloes

    Ik mag in september weer! heb al een mailtje gestuurd naar je , marleen x

    xMarloes

Geef een reactie

