Sint Jan 2011

De draverij Sint Jan werd dit jaar op 2 juli gehouden, natuurlijk weer in de Dorpsstraat van Midsland. Dit filmpje van Carel laat goed zien hoe het SintJans feest gaat. De Prairie was er ook met een (kleine) delegatie: Jacomijn op MIEKE, Michelle op NEEKE, Lisa op SUNNA, Karin op RÓMUR en Marieke op LAILA. Geen prijzen dit jaar, maar wel hártstikke gezellig!

Als je de film bekijkt dan zie je (op tijdsvolgorde): 1.24 Rómur, 1.38 Laila, 1.44 Laila, 3.00 nicht Nienke op Aike, 3.40 Yfke op Kirsten, 3.44 Sunna, 3.52 Neeke en Mieke, 4.32 Amy & Marleen en 4.33 Rómur.

22 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz, Prairienieuws

22 Reacties op “Sint Jan 2011

  1. karin :)

    Wat een leuk Filmpje Marleen🙂
    Er was wel Prijs😉 die avond met stoelendan 1ste!!! jeeee Haha

  2. Nienke

    het was echt gezellig dit jaar! leuke film!
    volgendjaar zeker weer! en dan vast wel in de prijzen!

  3. charlotte

    Super leuk filmpje! Leuk om te zien!

  4. Super leuk! nog heel erg bedankt dat ik mee mocht doen!

  5. lisa

    jaah was echt superleuk

    bedankt marleen:D

  6. margriet

    3.57 logeer fjord Pieta😛

  7. michelle

    Geweldig filmpje, ik dacht dat jij het had gemaakt Marleen !😉
    maar je staat er zelf ook op haha

  8. michelle

    Oohw, en super leuk dat ik op Neeke mee mocht doen !😀

  9. Eveline

    En op 3:34 ik aan de zuidkant!

  10. Madeleine

    Wat een leuk filmpje ik kon het niet eerder bekijken want de computer werkte niet mee maar echt leuk! Ziet er erg gezellig uit!

  11. Anne-Wil

    ik had het gemist dit jaar😥 maar dit maakt een hoop goed
    (|:)>

  12. Hallo,
    Geweldig leuk film goed gedaan.
    Er zijn foto’s van Sint Jan 2011 op de website Et Hossefolk.
    Foto in een hoge resolutie? mailtje naar h.van.kasteel1@kpnplanet.nl
    Ik stuur het gratis naar je e-mail adres.

    Groetjes Harry van Kasteel te Midsland.

  13. Maya

    ik kom er weer aan! morgenochtend ga ik met de boot hihi totmorgen! xxxxmaya

  14. Erin

    leukleukleuk ! ik heb nu al zin in de herfstvakantiee! weekje terschelling staat weer in de agenda🙂

  15. Denise

    Leuk filmpje! =D

  16. daisy

    Morgeen !! yes ik logeer bij Jacomijn..😀

    kan niet w8ten ..😀

  17. Amy

    hahah! had het filmpje nog nooit gezien !
    wat leuk!

  18. dio&vio

    geweldig filmpje!!! zoveel paarden en ponys🙂😀🙂😀 !!!

Geef een reactie

