Ponykamp april

Wat was het weer gezellig! Daisy, Lyris, Valerie, Luna, Jane, Michelle en Daisy waren het hele weekeinde op Prairieponykamp. Samen met begeleiders Liz & Marleen deden ze ponyspellen, een ponyfotoshoot, maakten ze lange ponyritten op de Prairiepony’s Mieke, Arie, Bob, Roos, Polly, Fransien, Odette, Laila, Rómur & Sverta. De langste en spannendste rit was door de mist op het strand! En na de rit: heerlijke pannenkoeken van Berber en Madeleine. Hartstikke fijn om weer met de Prairiepony’s op pad te zijn. Superleuk!

Wil je ook eens komen? Het volgende Prairieponykamp is in september!

12 reacties

Opgeslagen onder Prairieleuks

12 Reacties op “Ponykamp april

  1. daisy

    Leeeuk!..

    ps: 1e reactie .. ❤

  2. Michelle

    was leuk op Roos en Sverta!

  3. Daisy

    het was super leeeeuk .. ** hartje **

    Ik heb me alweer opgegeven voor september.
    Hopelijk nog niet vól. Ik heb er zin in en dan hoop ik natuurlijk Mieke.

  4. lyris<3polly x

    Overmorgen word toppiee x
    Hoop dat ik weer op polly mag x

    Xxxlyris *hartjee* polly

  5. valerie

    Hee was supper leuk!!!<3

  6. isabelle

    het lijkt me super leuk om te doen hartje hartje
    het staat nog niet op de site jammer jammer

  7. Valerie-loves-Deprairie!

    Het was echt supper leuk heb zin volgende keer in april!!!!!!!:D
    xxxx valerie

  8. Valerie Hartje DePrairiePonys maar nog meer van Fransien waar ik hopeljk op ga met ponykamp april 13-15!

    Ik reed alleen met m’n trui aan en zonder hemd eronder was best wel koud Brrrr !Maar nog altijd even leuk!

Geef een reactie

