Pony’s vangen

Sommigen denken dat we het Prairie-hek open zetten en weer beginnen met Prairiepony’s verhuren na de winterrust. Maar zò gaat dat niet. Om de Prairie weer op te starten moeten we eerst alle -ondertussen wilde- pony’s weer vangen in duin. Tja, en dat is niet altijd even makkelijk…

Grapje hoor, gelukkig gaat het nóóit op deze manier bij ons.. En de brave pony’s hebben er natuurlijk gewoon zin in. We roepen bij het hek in de duinen en hup, daar staan ze klaar. Nou ja, bijna dan.

Morgen mogen de Prairiekids die op ponykamp komen de eerste pony’s vangen in duin. En dan volgende week: Op naar het échte werk de Prairie, kindjes blij maken!

8 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

8 Reacties op “Pony’s vangen

  1. michelle

    aahh arm beestjee..
    zo ga ik het dus nooit doen haha

  2. Sacha

    Ahhhh wat zielig😦.
    Ik doe het wel op een andere manier😛.

  3. Karin

    Dat vind ik zoo zieligg😦
    Arm beestjeeee,
    Stier rijden enzo vind ik ook zielig””

  4. Merel

    haha het ziet er wel grappig uit xd

  5. charlotte

    Haha, zo heb ik een prairiepony nog NOOIT gezien!😀

  6. Anne-Wil

    haha zo`n ponytje die het wint van 3 mensen geniaal!!

  7. Esmee

    Het ziet er wel grappig uit, maar ik vindt het zo zielig😦
    Arm beestje!

  8. o my god wat zielig!!!!!!!!!
    dat vind ik echt heel erg!!!!!!!!
    groetjes van doenja

Geef een reactie

