Vrienden voor het leven

Onze Fjordenvrienden (je weet wel, van de ijscokarretjes) hebben deze winter weer bij de Prairiekudde in de duinen gelogeerd. Als vanouds gezellig! Fjord NICKY heeft natuurlijk al zijn Prairievrienden nog en Prairiepony NIENKE liep weer gelukzalig achter haar grote Fjordhelden VLAS en PIET aan. Tot de dag kwam dat de fjorden weer naar naar huis moesten… NIENKE was even van slag. Haar grote vrienden weg.. Gelukkig staan haar oude BFF Prairievrienden MAX en BRAM gewoon een eindje verderop.

 

4 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

4 Reacties op “Vrienden voor het leven

  1. Marrit

    Haha leuk:)
    Die Fjord lijkt heel erg op mijn lievelings pony van mijn manege:)

  2. Sacha

    Fjorden zijn leuk🙂.
    Aaaah ik ben de pony’s een tijd niet gezien, Nienke, Max, Bram en natuurlijk Liesje en Bob! Ik mis ze heel erg.. Nog even wachten en dan weer Meivakantie en naar Terschelling!!

  3. margriet

    haha arme nienke!..
    stiekem ben ik wel een beetje blij dat ze weer uit het duin zijn!!
    Vlas staat mooi op de foto!! (L)

Geef een reactie

