Goed voornemen

De Prairiebaasjes hadden een goed voornemen: in 2011 geen nieuwe pony’s erbij. Maar het voornemen is binnen 1 maand gebroken ;-)  ehm.. er is een nieuwe Prairiepony in de kudde! Maar tja, deze is ook zó leuk..

Op het filmpje komt ze vers in de Prairiekudde (die we wel even moesten zoeken in de duinen). Check her out! Misschien kennen jullie haar wel van Manege Terschelling. Pony ROOS is een wildkleur merrie, Fjord x Haflinger. Nu lopen er twee ROZEN in de Prairiekudde! Onze kleine rode ROOS noemen we nu zoals ze écht heet: ROSALIEN.

15 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

15 Reacties op “Goed voornemen

  1. Cool :-D.
    Ik kan niet wachten tot ik haar kan zien, ik moet nog even wachten..
    Hoe gaat het met de andere Prairie pony’s?

  2. Nienke

    Goh, en ik altijd maar denken dat roos een ijslander was :S..

  3. Yfke

    Wat een knapperd!
    De herinvoering van Rosalien zal even wennen worden 🙂

  4. Madeleine

    2 mooie paardjes bij elkaar 🙂

  5. Marrit

    Vet leuk!! Mooie pony!

  6. Sacha

    Ze is echt prachtig (L).

  7. Michelle

    Super, super mooie pony!
    ik ken haar nog wel van de manege Terschelling, ik reed toen ook lessen met haar, super leuk!

  8. karin

    Leuke filmpje hoor,

  9. ponykampFreak-daisy

    Oeefh dat word ff wenen rosalien noemde k alleen maar roos 😛
    Maar het komt vanzelf een paar x in me zelf rosalien rosalien zegen 😀

  10. Chelcelina

    Wat een super leuke pony JOH!
    Kan niet wachten om haar te zien deze zomer vakantie!
    Xx

  11. Anne-Wil

    ahw roosje toch ;D daar heb ik mijn 2e ponyrijles op gehad .. haha en voor het eerst gegaloppeerd jeej ;D
    x

  12. charlotte

    Ze ziet er vet schattig uit!

  13. Erin

    Leuk! haha, bartje staat er gelijk weer met zn neus bovenop 🙂

  14. lyris

    Hahaha,

    Bartje moet gelijk weer komen,
    onze stoere pony XD

    xx

  15. ik ben gek op roosalien
    ik reed met het ponykamp op haar

Geef een reactie

