Prairiekudde

24 reacties

Opgeslagen onder Prairieblabla

24 Reacties op “Prairiekudde

  1. francisca

    zijn het ze echt allemaal??

  2. Marrit

    Vette mooie foto;)

  3. merel

    wauuw mooie foto!!

  4. Michelle

    Mooie foto, was dit in de ochtend?

  5. charlotte

    ❤ Ik tel er 28, maar uit hoeveel pony's bestaat de prariekudde nu?

  6. Amy

    wat een mooie foto!

  7. Demi

    Hallo, vroeger kwam ook altijd als klein meisje bij de prairie en reed altijd op Nienke. Ik ga dit jaar weer op vakantie naar Terschelling en nu was mijn vraag of Nienke er nog is? Want dan kom ik even langs🙂 Groetjes.

    • Marleen

      Jahaaa, zeker is pony NIENKE er nog! Ze loopt nu in de duinen (in volle aanbidding achter de logeerfjorden aan) en is straks weer aan het werk op de Prairie. Hartstikke leuk als je bij haar -en ons- komt kijken Demi!

  8. Daisyy(MistDePrairie)

    Mooie foto😀
    Lieef

  9. Mooie foto!!

    Ik had afgelopen, dinsdag, woensdag en donderdag de Cito.
    Ging best wel goed.
    Ik heb hem natuurlijk gemaakt in mijn Prairie trui😀.

  10. dio&vio

    wauw 🙂
    echt
    vet
    mooie
    foto!!!🙂
    xxxjes
    van
    dio
    &
    vio🙂 !!!

  11. Charlotte

    ‘K was de 29e jarig! Maar moet mijn verjaardag nog vieren, heb van mijn ouders: nieuwe rijlaarzen en een dekje gekregen (roze), hopelijk krijg ik nog meer paardrijspullen!
    Ben over drie weekjes gezellig op Terschelling

  12. Michelle

    Graag gedaan🙂
    ik heb de dvd ook, ik had de achterkant gelezen, en toen wou ik em ook!

  13. charlotte

    Haha okee!
    Over drie weekjes weer op Terschelling<3

  14. Anouk

    Wauw wat een mooie foto!

  15. Merlijn

    Jeetje wat heb ik weer zin in de zomer! Marre en ik komen zeker rijden!

Geef een reactie

