Tralala.. Alles van pony’s

8 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz

8 Reacties op “Tralala.. Alles van pony’s

  1. Madeleine

    HMMM of deze computer doet het raar of ik kan het gewoon niet zien… Denk dat de computer raar doet…

  2. francisca

    Ik wil ook met mijn lievelingspaard over het schoolplein rijden😀

  3. dio&vio

    ah
    wat schattig!!!
    dat kind kan echt goed zingen zeg!!
    hoe oud is ze wel niet?
    xxxx

  4. Wat een leuk filmpje, schattig kindje die dat zingt🙂 hihi

  5. Amy

    agg wat lief!

    die zongen Anne en Marleen altijd !
    en ook een lied van: ik ben Marlies en ik heb een gekke pony hij heet ?? en hij heet macaroni.

  6. Karin

    Jemig wat een leuk lied !!
    ALLES WAT ZE ZINGT IS COOL🙂
    Echt een leuk liedje..😉 Mieke😉

    
    
  7. marieke

    Wat een popje zeg!

  8. Amberr

    Aah, zo leuk!!😀

Geef een reactie

