Paard(en)Mode in Parijs

   

De Prairie in Parijs! Af en toe gaan de Prairieponybaasjes bij paardenvrienden op bezoek, deze keer twee tegelijk. Want.. 1. een van onze lieve Prairiedames woont nu in Parijs én 2. je hebt vast wel eens van Napoleon gehoord. (Niet? Let op: Napoleon Bonaparte was van 1804-1815 de machtige keizer van Frankrijk en weigerde op een paard te rijden dat niet wit was. Zijn lievelingspaard heette Marengo, ’n witte arabier) Napoleon is in Parijs begraven, de Prairie was daar:

Naast prachtige paardenstandbeelden en beroemde bouwwerken zagen we ook de nieuwste mode in Parijs. We geloofden onze ogen niet, maar hoe de ponyfans op de Prairie rondlopen is écht überhip in modestad Parijs: PAARDRIJLAARZEN! Rubberen paardrijlaarzen… Over een strakke jeans. Onder een rokje. Gewoon in de stad bij het winkelen. ECHT! Kijk maar:

        

15 reacties

Opgeslagen onder Prairiegroeten uit..

15 Reacties op “Paard(en)Mode in Parijs

  1. Eveline

    Hahaa

    maar als het nou zomer is en je loopt de hele dag in die hete dingen dan gaan je laarzen wel stinken

    xx

    Wat dacht je van je voeten hihi! 😉

  2. Whahaa, wat grappig 😀

    Prachtig die paardtijlaarzen.

  3. Charlotte

    wordt dit dé trend van 2011?

  4. marieke

    Ja ik denk dat ik ze maar weer onder uit de kast moet gaan halen! 😀

  5. Eveline

    nou ik denk dat ik nieuwe moet gaan kopen want die van mij zijn onderhand wel te klein

  6. vio&dio

    haha 🙂
    misschien was het wel vanwege de sneeuw, regen, nattigheid. 😉
    xxxx

  7. mous

    Ik heb er nog ’n paar voor je archief! Zodra ik in NL ben stuur ik ze; pc is vol (?).

  8. Anne-Wil

    awesome!! ;D verhuizen naar parijs ❤

Geef een reactie

