FRANSIEN en de Cowgirls

   

Prairiepony FRANSIEN is de grootste schat ooit. Maar als ze ’n tijdje vrij heeft wordt ze wat schichtig. Ze wilde niet mee op ponykamp, maar ook niets leuks missen. Dus… ging FRANSIEN zelf op pad. De verkeerde kant op, helemaal alleen de duinen in.. En ze wilde zich NIET  laten vangen. Gelukkig namen wij met een lange ponykamprit “heel toevallig” de route door de duinen en wie zagen we daar (tussen de oren van Rómur door): Het verloren schaap pony! Na de picknick namen de cowgirls (ponymeisjes) pony FRANSIEN op sleeptouw. Nou ja, eigenlijk liep ze gewoon gezellig achter ons aan, terug naar huis.

  

13 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

13 Reacties op “FRANSIEN en de Cowgirls

  1. mous

    Ha! Leuk die 1e foto! (en de andere ook natuurlijk..)

  2. merel

    egt schattig hoe ze toen achter ons aan gallopeerde 🙂

  3. Michelle

    Fransien ja, die kwamen we tegen🙂

  4. Ja, merel en ik de hele tijd achteromkijken .

  5. KARIN

    stoute fransien🙂 wel lief dat ze achter jullie aan ging

  6. Eveline

    Was zo lief dat ze meegalopeerde

    en ze ging telkens eten😆

  7. Marrit FBM(L)

    Hahahaha grappig!

  8. Joepie😀
    In mei kan ik ook weer een ochtendrit gaan maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK GA NAAR DE PRAIRIE IN MEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt super blij😀 Ik ga samen met m’n tante en een vriendin van paardrijles gaat waarschijnlijk ook mee!!! Marleen, mag ik dan misschien met de ochtendrit op Bob??
    groetjes Sacha

    P.s. ik ga ff het prairie lied uit m’n hoofd leren ik stuur de link ook ff naar m’n vriendin😀 Trouwens Marleen doe de pony’s de groeten van me!!

  9. mous

    Ps: wordt ’t ook ’n beetje fris bij jullie?
    ik zit hier al lekker met mijn Prairie trui aan (duh, die zat als eerste in m’n koffer).

  10. lisa(ll')Bram

    was zóóóó super
    nu maar wachten tot de meivakantie.
    (ll’) Bram, Polly Katrien.(L) & alle anderen . het was een super kamp. & ikmagmisschien weer een keer YEAH! xxxuitheerenveen Lisahoudvandeprairie

  11. Valerie-loves-Deprairie!&Leentje

    Heeii x

    Fransien de stoutert!Maar ook wel grappig en heel erg schattig dat ze toch nog achter jullie aan ging Haha! Maar wat moet je anders van der verwachten dat ze daar blijft staan now way!

    xxx Valerie-loves-DePrairie-en-DePrairiePonys,(L)<3

Geef een reactie

