Prairielied!


Op de Prairie, de Prairie

Haal een pony uit de wei

bij de Prairie, de Prairie

ben benieuwd op wie ik rij

na ’t stappen, en draven

ga ik eindlijk los

lekker galopperen

op het strand en door het bos

oh als de school weer eindigt en het haast vakantie is

dan denk ik aan het eiland wat ik zo ontzettend mis

de gedachte aan de pony’s maakt me toch zo blij

die slechts 1 enkel boottochtje verwijderd zijn van mij

Op de Prairie, de Prairie

Haal een pony uit de wei

bij de Prairie, de Prairie

ben benieuwd op wie ik rij

na ’t stappen, en draven

ga ik eindlijk los

lekker galopperen

op het strand en door het bos

poetsen en ravotten dat doe ik heel erg graag

ik moet kiezen welke pony ik zal knuffelen vandaag

wat ruikt dat toch lekker, die dikke ponyvacht

ze kijken allemaal even lief en ze zijn ook even zacht

Op de Prairie, de Prairie

Haal een pony uit de wei

bij de Prairie, de Prairie

ben benieuwd op wie ik rij

na ’t stappen, en draven

ga ik eindlijk los

lekker galopperen

op het strand of door het bos

ik parkeer mijn fiets, en ik wordt gelijk begroet

en alle bekenden komen mij nu tegemoet

er hinnikt een pony en de hond komt met een bal

op de plek die niet veranderd is en nooit veranderen zal

Op de Prairie, de Prairie

Haal een pony uit de wei

bij de Prairie, de Prairie

ben benieuwd op wie ik rij

na ’t stappen, en draven

ga ik eindlijk los

lekker galopperen

op het strand en door het bos

En als ik dan weer thuis ben, dan denk ik keer op keer:

‘k zal ze missen, maar in de vakantie mag ik weer…..

Naar de Prairie, de Prairie

Haal een pony uit de wei

bij de Prairie, de Prairie

ben benieuwd op wie ik rij

na ’t stappen, en draven

ga ik eindlijk los

lekker galopperen

op het strand of door het bos

lekker galopperen

op het strand of door het bos!

Speciaal voor de Prairie geschreven & gezongen door Dookje van Dieren. Super bedankt Dookje, wij zingen het uit volle borst en zijn hartstikke trots op ons eigen lied!

7 reacties

Opgeslagen onder Prairieleuks

7 Reacties op “Prairielied!

  1. Erin

    geweldig lied!!
    wat is de melodie??
    Dan kan ik hem instuderen voor als ik in de herfstvakantie weer naar terschelling kom!:D

  2. Michelle

    Hahah grappig maar hoe gaat het deuntje precies??

    xxx

  3. Marleen

    *oei,ffuitzoeken;metdankaanErikdoetiehetnu*

    Je kan nu het driehoekje aanklikken dan barst het liedje los! Galm maar lekker mee! Tralalala!!

  4. Erin

    Echt een leuk liedje!!
    die melodie is echt grappig!

  5. DaisyyPonykampILoveMieke!

    Nicee<³³

    x Daisyy

Geef een reactie

