Willem aan (in) Zee

Voor ’t eerst op strand en hij vond het helemaal te gekhyper.gif: pony WILLEM dook zo de golven in! Jiehaa! Samen met pony’s DONDER en BAKKUS op deze snikhete dag een beetje dobberen en plonzen in de koele Noordzee. Hij beleefde er allemaal avonturen! WILLEM wil graag nog eens naar zee!

Eerst zag WILLEM een zeehond voorbij zwemmen (!?!)

Er dobberden ook een paar bekende zeepaarden rond:

En zijn lieve vrolijke mensenvriendjes huppelden mee:
Als slot heerlijk rollen in het zand! Te gek! En gepaneerd weer naar huis.

(Oh ja, Rinke, Yfke, Berber, Charlotte, Maya en Nelson waren ook met ze mee bye.gif)

9 reacties

Opgeslagen onder Prairieleuks

9 Reacties op “Willem aan (in) Zee

  1. Yfke

    Het was super leuk en gezellig, en Willem, die mag zeker nog een keer!

  2. Michelle

    leuk!
    k wil ook een keer met julli mee naar het strand!!

  3. amy

    haha Nelson de zeehond!

  4. karin(L)

    leuk ik wil ook wel eens mee

  5. Anne-Wil

    hahahah nelson hhiihihih

  6. astrid

    vet leuk! ik wil ook een keertje mee ik ben ook nog nooit mee geweest😦

    ik hoop dat er snel weer zo’n snik hete dag komt😄

    Ps.wat ziet donder er sgattig uit als hij zwemt!!😄

    ( de rest natuurlijk ook hoor )

    Xxx astrid

  7. Charlotte

    Hee!

    Het was super leuk! Willem voor de eerste keer mee en hup zo het water in!
    ‘K ben alweer thuis!
    Veel plezier nog op terschelling.

    Xx Ik mis jullie al.

  8. mayaa

    Whahahaha!
    Dat was echt supergrappig,
    Charlotte werd ineens naar achter getrokken,
    en toen lag willem lekker te rollen😛

  9. Rosa

    dat lijkt me egt zuper alleen ging ik niet mee haha

Geef een reactie

