Meivakantie

17 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

17 Reacties op “Meivakantie

  1. Nienke

    was er niet bij,,, maar was wel gezellig zo tezien!!

  2. Francine

    ik dans het dansje van het vliegerlied op bob haha
    foto’s zeggen meer dan honderd woorden.

  3. dio

    ik sta er niet op 😦 maar het was wel heeeeeeeeeel gezellig 🙂

  4. karin(L)

    was echt leuk

    sta niet op een foto maar was er wel!!!!

    XX

  5. Madeleine

    Het was super gezellig maar af en toe wel heel erg (BRRR) koud

  6. Michelle

    Het was een super vakantie!!

    Echt heel erg gezellig met z’n alle 😛

    kuzzies van mij 😛

  7. Sarai

    Heei,,

    Vakantie was echt super!
    Leuke foto’s:-)
    Mis De Prairie nu wel heel erg 😥

    Dikke kus:-)

    Ps. geef hans en bartje maar een dikke knuffel van me:-)

  8. amy

    nou zeg,

    het lijkt net alsof ik doorweekt ben op die foto met Nicky 😆

    • Marleen

      Nee toch? 😉 Dit was een van de “bikkeltochten” van de Prairie. Nat, maar wel leuk! Ook Luna kwam kletsnat terug en ik vroeg haar: “Zal ik je even uitwringen?” Ze keek naar beneden en zei: “Nah, hoeft niet.” 😆

  9. amber

    het was echt superleuk!!!!!!!!!!

    xxxx (ik kan niet wachten tot de zomer!!)

  10. Michelle

    wie komer er allemaal in de zomervakantie??
    (K) kusjee

  11. Bartje+Hans=Liefde

    Ik miss de PRAIRIE!

    Ik moet wachten tot de meivakantie:'(
    En misschien gaan we nooit meer D:\

    xx

  12. Sacha

    Het was echt leuk!
    Die ochtendrit op vrijdag was echt koud!
    Maar wel heeeeeel leuk!
    Bob was heel braaf!
    Ik mis Lies,Bob en Saar wel…

    xxx Sacha

    P.S. Marleen wil je Lies,Bob en Saar nog even de groetjes van mij doen?

  13. Lisaaa

    Bram met een zadel, staat hem super stoer (h)

Geef een reactie

