Helpende handen

Zo, door de helpende handen zijn wij klaar! De roze & rode geraniums (foto 1) hangen weer voor de gepoetste raampjes (foto 3) van ’t Prairiehuisje. Ook de pony’s beginnen schoon en geschoren aan de vakantie (foto 2,4,5). Bij de meesten hebben we ’n streep langs de manen geschoren tegen de warmte, pony BRAM verhaart altijd slecht – die mocht kaal, en pony BARTJE… van die stoere knul mochten we beslist niet aan zijn weelderige haardos komen, NEE! (foto 6) En nu staan we allemaal klaar voor ’n fijne Prairiepony-meivakantie! Kom maar op!

.  

17 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

17 Reacties op “Helpende handen

  1. Erin

    wowie!! en ik maar denken dat bartje altijd zo rustig was…:D Veel plezier in de vakantie!!

  2. leentjelover

    Jaja Bram is weer helemaal klaar

    Goed gedaan hé? de ramen schoon maken ??

  3. Michelle

    mooizo, nou Bartje toch!
    wie mag er dan wel aan jouw lieve haardos zitten?!

  4. Marieke

    ziet er al super gezellig uit 😀

  5. karin(L)

    leuk!! ik ben weer thuis heb heimwee naar drente!! was zo leuk!!

  6. dio & vio

    stoere bart!! 🙂
    wij komen overmorgen weer 🙂 tot dan !!
    xx diotima, viola en linde. 😀 🙂 😛

  7. puck

    aawh ik kom alleen woensdag tot zaterdag (2e week)
    Ik heb er zo’n zin in!!!

  8. Lisaaa

    Jaaa 😉 Het was echt leukk om de ramen te wassen hoor. ik mis het nu alweer heel erg. ik lig de hele dag alweer te huilen 😥

  9. Madeleine

    Ik vindt die foto van Bartje echt stoer. Yfke met vier benen 😀

  10. Bartje+Hans=Liefde

    Bartje, mijn schatje<3 Met zijn mooie haardos! 😀 Hij is zo nog cooler dan hij al was*.*

    x

  11. Madeleine

    ik weet nu hoe we Bartje kunnen scheren 😀
    Met scheerschuim en scheermesjes 😀

  12. Lientje

    Wat een goed idee Madeleine 😆

    Ik zou zeggen veel plezier ermee 😀

  13. Madeleine

    ow en Magnus misschien dan ook 😛

Geef een reactie

