Veulen Vikur komt kijken

22 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

22 Reacties op “Veulen Vikur komt kijken

  1. Marieke

    Ah zo lief! en daar is mijn moeder het mee eens πŸ˜›

  2. (L)Michelle(L)

    Schattig, ik droom weg ……. (L)

  3. Yfke

    Hij is zo lief πŸ˜€

    Ben wel benieuwd welk kleurtje er onder zijn veulendons uitkomt…. moet zeggen dat ik dit heel mooi vind, maar denk dat hij donker wordt…

  4. Amy

    Sverta mag trots zijn op zo’n prachtig veulen ! πŸ˜€

  5. IRIS

    suuuuper schattig && lief!! (L)

  6. Lientje

    Wat een leuke foto

    wat een mooie blauwe grond

  7. Michelle

    Moet je die hoefjes zien wat schattig:P

  8. aah wat lief leuke foto

  9. Yvanka

    Gefeliciteerd marleen met dit prachtige veulen πŸ˜€

    Ik heb trouwens een hele oude foto gevonden van mij op johnny(???)!
    Echt heel schattig ! En nog 1 van me broer op bram denk ik, ben er nog niet helemaal uit πŸ˜›

  10. merel x saartje!!!

    ik zag vikur en sverta in de terschellinger staan! egt vet! en egt een lieve foto!

  11. Zo lief!
    In de meivakantie komen we hem bewonderen (:

  12. nikki

    wat lieffff!(L) zoooo schattig!(L):D:D:D

  13. dio & vio

    wat een snoesie is ie πŸ™‚

  14. amy

    Hoe gaat het eigenlijk met de kleine man? πŸ™‚

  15. nina

    wou wat een mooie foto!!

Geef een reactie

