Kannibaal

Tja, ik weet niet zo goed hoe ik jullie dit moet vertellen.. Er is iets heel raars naars gebeurd bij de Prairiepony’s. Zoals elke dag zijn wij bij de kudde om te checken of alles goed is. Vandaag telde ik, en nog eens. Ik heb 4 x de kudde geteld en ik kwam elke keer 1 pony tekort. Ik snapte er niets van ?!? Tot dat ik eens goed naar pony BOB keek. Hij slikte net het laatste stukje van ’n been door…. WAT? Whaah! De pony was niet meer te redden.. Baasjes zijn helemaal van slag. Pas als we de allergrootste fans van deze opgegeten pony het persoonlijk hebben laten weten, dan meld ik ook hier om welke pony het gaat…

foto: rapportage veearts
15 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

15 Reacties op “Kannibaal

  1. Yfke

    Nee toch, wat vreselijk! Wat hebben jullie met Bob gedaan? :O

    *Gniffel*

    • Marleen

      Maag leegpompen

      • Yfke

        Zie ik nu ook dat het een donkerbruin been is met een sokje…. ik hoop dat ik niet opeens nog een mailtje krijg hè 😳 (zat net op een comp met slecht beeldscherm)

        Dus dat gevaarlijke paard staat nog gewoon tussen de kudde? Vind ik wel onverantwoord tegenover de nog levende pony’s hoor!

      • Marrit

        goed idee marleeN!!

      • Puck

        íewl!
        Ja zal wel moeten he? :-(:'(
        Arme pony die opgegeten is en arme Bob

        p.s. Weet je ook welke pony?

  2. Marieke

    Stoute bob! 😛

  3. Michelle

    ohh … arme bob, tsja hij blijft wel schattig whaha 😛

  4. Erin

    ehm..welke dag was het gisteren ook al weer!?!?!

  5. Erin

    waar zijn bob’s eigen benen eigenlijk??

  6. Vio en Dio (:

    😛 :O 😀

Geef een reactie

