Volg de leider!

20 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

20 Reacties op “Volg de leider!

  1. Stem vandaag op BRAM! 😉

    • Monique&Fuego&Socrates

      Bram je bent nr 1 voor ons (de anderen zijn ook heel lief hoor) dus stemmen wij op jou! Je bent een lieve pony met een zachte neus en een krachtige leider van de sliert pony’s. Tot augustus dan nemen wij tropical flavor paardenbrokken voor jullie allemaal mee. X je fans

  2. Yfke

    Wat een lange pony-slinger (wereldrecord?)

  3. Erin

    ligt het aan mij of staat Renske er niet op??

  4. Francine

    Ben best trots op mezelf dat ik er een paar herkende haha 🙂

  5. de prairielover#Michelle

    hiihhihi dat was leuk om te zien!!

  6. Lientje

    jajaj max iets sneller lopen dan haal je Bram nog misschien in

  7. amy

    ik word altijd zo vrolijk als ik die ponytjes zie rennen 😀

  8. Marieke

    Wat een leuk gezicht! 😀

  9. Erin

    ja hoor… wie loopt er weer achter max aan??
    margje!

  10. karinmiekelover!

    anky’s in de top??
    haha supper leuk!!

  11. tamara

    leuk zo in een rijtje

  12. francisca

    het is meer een rijtje van teddy-beertjes (hihi)

  13. Lisa:PLoveeBraam.

    Braaaaaaam <'3 Leider (L) ik mis je liefieeee, tot in de meivakantiee.

  14. Vio en Dio (:

    ah, wat scattig. en wat een mooi gezicht! 🙂 😀

  15. bentelover

    hoe heet die haflinger

  16. tom

    super leuk.
    haha
    doet me denken aan dat stoelendans liedje
    follow the leader leader leader follow the leader.

Geef een reactie

