Valentijn-raadsel

22 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

22 Reacties op “Valentijn-raadsel

  1. Yfke

    Ohoh, is Bram verlaten?

  2. merel x saartje!!!

    ik ga voor vlas en piet!!

  3. mayaa

    uhmm, sjouke en helena??
    Die zijn nieuw, 😛

  4. Yfke

    Even terug gezocht op de foto’s van de afgelopen weken, enige foto waar ik Nienke spotte, stond ze naast Piet. Dus mijn keuze is duidelijk 🙂

  5. Evelien

    ik denk sjouke en helena 🙂

  6. Marieke

    Ik gok op bakkes en rómur 😀

  7. Michelle

    ik gok op de fjorden vlas en piet

  8. Eveline

    vlas en piet (L)

  9. karin

    vlas en piet die zijn stoer!!

  10. Madeleine

    Ik denk Vlas & Piet

  11. puck

    sjouke en helena want dat zijn vriendINNEN:P

  12. amy

    nouja wie houd er nou niet van Fjorden dus Vlas en Piet 🙂

  13. Marieke

    nou ik denk dat nienke gewoon verliefd is op die super hotte ijsco`s 😛

  14. Madeleine

    Als het Margje was dan wist ik het gelijk die rook dan natuurlijk het lekkere ijs en de koekjes maar ik heb toch nog steeds mijn twijfels wel…

  15. Evelien

    wat was eigenlijk de oplossing? 🙂

  16. Marleen

    DE OPLOSSING:

    FJORDEN PIET EN VLAS!

  17. Lientje

    YES ik had het goed

  18. Madeleine

    Wanneer komt het volgende raadsel vind het echt leuk 😀

Geef een reactie

