Ponysleeën!

17 reacties

Opgeslagen onder Prairiefilmpje, Prairieleuks, Prairienieuws

17 Reacties op “Ponysleeën!

  1. Francine

    Dat filmpje! Wat lieffffffff

  2. marieke

    haha het was echt super leuk!

  3. Erin

    ahh.. Rómur met z’n neusje voor de camera!! zo lief!!

  4. Marleen

    MARGJE, MIEKE, HELENA en RÓMUR trokken de sleetjes voor Marieke, Eveline, Karin, Lisa, Berber, Astrid, Michelle, Reinetta en Inge; zij zaten er omstebeurt op! Het ging supergoed en was erg gezellig! En de dag erna…is alle sneeuw ineens weer weg…

  5. karin

    haha jaah echt supper

  6. lientje

    Het was egt Superrrrrrrr

  7. de prairielover#Michelle

    ooohh… ik om nelsomn vragen!
    en van romur vet schattig!!

    het was echt super leuk!!
    volgens mij vonden de prariepony’s het ook wel leuk!

  8. Mous

    Léuk! (Ik blijf jullie trouw volgen, hoor.)

  9. Lien

    En Mous is niet de enige die dat doet😉

    Ik vind het vooral leuk om te zien, hoe vrolijk Margjes oortjes naar voren staan. Zij vind het zo te zien ook echt super!

  10. Francine

    ik liet dit filmpje zijn aan een meisje wat helemaal niets met pony’s heeft maar wel dit zegt:
    “ik vind die margje het koelst” hahahaha

  11. Lien

    Volgens mij is dat een heel leuk meisje😉

  12. amber

    leuk! dat zou ik ook wel willen doen!

  13. anne-wil

    hey ik mis een stukje😛
    die laatste pony ken ik echt niet hoor…
    wat een droppie😀 ga even terug lezen..😉

  14. jammer dat ik er niet bij kon zijn
    het is niet eerlijk

    groetjes van doenja

Geef een reactie

