Pony + Slee = Plezier!

26 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz, Prairienieuws

26 Reacties op “Pony + Slee = Plezier!

  1. karin

    dat was echt me tofste verjaardagscadeau ooit!ahahha

  2. daisy-mieke-lover-4-ever

    hahaha! mieke echt waar (mijn) schatje..
    en jah dit kan je wel plezier noemen margje in draf zo’n tijdje…..xD
    Nou leuk clipje hoor prairiekids..
    hahaha! sneeuwpretje…..(L)

    Maar ik kom in de meivakantie ook niet..:(
    Jammer he,,,! ik ga mieke heel erg missen…..
    Noujaah we hebben inplaats daarvan een nintendo wii.

    Luff deze clip..( omdat mieke erin zit…xD)…(L)

  3. Yfke

    Whaha, leuk hoor 😀

  4. Francine

    hahahaha superleuk!

  5. marrit

    Toff!!
    Egt heel leuk!!
    xx

  6. Linde

    ziet er super leuk uit!
    Dio+Vio+Ik komen in de mei weer!
    Ik heb er heel veel zin in!
    xjes

  7. evelien

    Wat super leuk! Die marg ook!:-) schattig

  8. lisa (donderlover)

    echt wel leuk he XX. lisa en karin

  9. marieke

    Ziet er echt super leuk uit!
    Wel jammer dat ik er niet bij was 😛

  10. lientje

    ja karin helemaal mee eens ik vond het ook een super cadeua

  11. Leuukk Filmpjee «3
    Was ik er maar bij :$

    :D:P

    Doeeeeg x Lisaatje

  12. michelle

    heeeeeeeey
    echt superrrrrr

    goeie pony’s heeft de prairie toch weer!!!
    hihi

  13. lientje

    helemaal met je eens Holly (michelle):-)

  14. Michelle

    DE PRAIRIE IS DE BESTE!

    ALLE PRAIREPONY’S ZIJN DE BESTE EEN COOLSTE EN DE SNLESTE(DENK IK DAN!)EN ZE ZIJN SUPERRRRRR LIEFF!!!!!!

    dagdag hollywood(michelle)

  15. karin

    DENK IK DAN? helemaal nikz denk ik dan ze zijn supper mimi!!!
    hahah

  16. Barbara

    Ik wil ook,.wat leuk echt geweldig hier heb je geen arreslee voor noddig,…….!!!
    Wat een goed idee,……..

  17. Vio en Dio (:

    wat super schattig 🙂 🙂 🙂 😛 😀 lijkt me leuk om te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxx

  18. Reinetta

    Heeey allemaal,

    Het was echt leuk met de slee achter de pony. En margje ging hard!!! Marleen en de andere het was echt super. Alleen een beetje koud

    Een hele dikke kus van Reinetta

  19. Sacha

    HAHA!! Dat zou ik ook wel willen doen!

Geef een reactie

