Terugblik 2009

Hoi! bye.gifGelukkig nieuwjaar allemaal! Rond Oud&Nieuw kijken mensen vaak achterom op ’t afgelopen jaar. Wij ook!byebw.gif Wat was het weer ’n superleuk jaar op de Prairie met al die lieve ponys & gezellige kinderen! Heel wat restjes gekregen foto’s van afgelopen jaar (die nog niet op de site stonden) heb ik even bij elkaar geplakt. Grappig he!

En dan nog twee blikken op 2008; hartstikke leuke filmpjes die Wieger heeft gemaakt!

Filmpje 1 Prairiepony’s uit de wei halen

Filmpje 2 Prairiepony’s in de zee

Verder snuffelen jullie maar door ’t dagboekarchief!

15 reacties

Opgeslagen onder Prairieblabla

15 Reacties op “Terugblik 2009

  1. marieke

    echt leuk! en gekke nelson toch 😛

  2. amy

    hahaha dat bad 😆
    dat was echt grappig 😆

  3. amy

    oja die Bril van Nelson!
    licht die misschien in het laatje?
    want ik ben m kwijt 😛

  4. Madeleinee

    het was echt een super jaar 😀

  5. Madeleinee

    super prairie jaar bedoel ik 😀

  6. amy

    Marleen kun je de foto’s van het bad naar mijn mail sturen 🙂

  7. karin

    weetje ik heb nog een gratis bosrit he nu heb ik een 1uur door het bos en een groepsrit en een prairie trui mag ik uitzoeken de beste verjaardag ooit!!

  8. Michelle

    superrr!
    ik mis het wel!
    maar we gaan dit jaar leuk maken!

    KARIN NOG GEFELICIFLAPSTAART!!!!!!

    ik heb een nieuwe fiets, en hoe overleef ik was echt super leuk!
    groetjes michelle

  9. daisy(L)mieke(L)mieke(mijn)sgat

    Hhaha!

    Karin op het voorhoofd mieke(L)

    Lieff…..xxx
    karin is net als ik een echte mieke lover
    hahahaha!
    hou van jullie allemaal

  10. de prairielover#Michelle

    dat jaar blijft gewoon super!

    dit jaar moet het net zo worden!
    heb er zin in!!

    groetjes de prairielover!

  11. lientje

    vorig jaar was een super jaar voor mij omdat ik leentje als verzorg pony kreeg

Geef een reactie

