Welkom Rómur!

Tadaaaa; hier is Rómur fra Refagreni, onze nieuwe IJslander! Wat ’n schatje hè! Vanmorgen hebben Berber, Marieke & Marleen hem opgehaald met de boot. Hij maakt ’n droomtransfer van Vlieland naar Terschelling.wink.gif Rómur is ’n ruin van 6 jaar. Zijn kleur is vosschimmel. Elk jaar ’n beetje witter dus! Voorlopig mag hij eerst lekker spelen met de anderen in de kudde in duin, in het voorjaar gaan we aan ’t werk. Bedankt dat Rómur bij ons mag komen Frieda, wij zijn héééééééééél blij met hem!  thumbsup.gif

De zonnige foto’s hierboven hebben we vorige week gemaakt. Hieronder de foto’s die fan-van-‘t-eerste-vroege-uur Sabine vanmorgen maakte van Rómur (en fans) op de Harlinger haven, vlak voordat we ‘m in het rederij Doeksen-bagagekarretje nr. 67  stoptennailbite2.gif

31 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws, Prairiepony's

31 Reacties op “Welkom Rómur!

  1. Madeleine

    Wat een schatje!
    Zou die in zo’n wagentje passen…? xD

  2. Erin

    aahhh… hij ziet er heel lief uit! volgend jaar kom ik hem bewonderen!

  3. Marieke

    Het is echt een leukerd 😀
    ik ben heel benieuwd hoe hij verder is.

  4. Yfke

    Ahhh! Hij is zo leuk!

    Wat een kwijlkoppie heeft hij 😀

  5. Michelle

    echt lief!
    lijkt me een superrrr pony!

  6. amy

    jaaa romur! 😀
    fotogeniek paardje 😀

  7. Prachtige diertjes, ijslanders

  8. ijslanders zijn echt top!!
    deze ook!!!!!!!!!!

  9. Erin

    Dat blauwe halster staat hem echt heel leuk!!

  10. Michelle

    ik heb hem geaaid, wat en schatiiig hoofdjuuhhh!
    als hij z’n oortjes naar voren heeft en dan lief kijkt, dat is zoooooooooooooo lief!

  11. Michelle

    ik heb hem geaaid, wat en schatiiig hoofdjuuhhh!
    als hij z’n oortjes naar voren heeft en dan lief kijkt, dat is zoooooooooooooo lief!!!

  12. hahaha..mot ik ok nog doennn..!

  13. weer een keer!!
    heel goed idee..!!

    maar dan ook ff naar mieke!! en de andere!! hahah

  14. lientje

    marleen ik heb foto’s van hem hij is zo lief en mooi
    ik zal de foto’s naar je sturen

  15. Magryt

    Wat een mooie (L)_(L)

  16. wie staan er dan allemaal??bij??

  17. Marleen

    Alle IJslanders en alle zwangeren. Tel maar op! 😉

  18. okeej ga om 1 uur met mimi naar het duin en naar de praiirie wel kijken (foto’s maken!!)

    ik heb zin in me verjaardag!!

Geef een reactie

