(voorlopig) geen kerstrit..

Alles wat je wenst: kerstvakantie èn sneeuw! cheer.gifNadeel van sneeuw; niet geschikt om te ponyrijden. nopompom.gifTe glad en te koud. Brr. icecube.gif icecube.gif icecube.gif

Maar….misschien gaat de zon nog hard schijnen.. dan gaan we toch ’n lange kersttocht maken! Dus: ben je op Terschelling, je wilt graag ’n lange ponyrit rijden, geef je mobiele nr aan ons door: dan bel ik je als we wèl gaan!yes.gif

De Prairieponyverhuur is vanaf de Paas weer open. ( IJs en wederdienende.winkie2.gif )

4 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

4 Reacties op “(voorlopig) geen kerstrit..

  1. Michelle

    ik hoop dat de zon zo snel mogenlijk begint te schijnen, ik wil zo graag een kersttocht maken lijkt me echt super leuk!
    ik mis de prairiepony’s!

  2. Lisaa ;hartjee; Katrieen

    Ah jammer !
    Ik hoop dat de zon nog even komt ;P
    Zou leuk zijn als we nog even een kerstrit konden maken als we op Terschelling zijn (a’)
    x”

  3. nina (_) bartje

    BARTJE!!!!
    zooooooooooooooo mooie foto!!!!

Geef een reactie

