Polly wollie

18 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

18 Reacties op “Polly wollie

  1. Marieke

    wow hee wat een kleine beertjes 😛

  2. echt wel mariek vet schattig hee mimi roos en polly!!

  3. lientje

    nou als je het koud hebt moet je naar de prairie pony´s gaan lekker warm

  4. Madeleine

    het lijken wel twee knuffeltjes

    Zijn het ook!

  5. Yfke

    Ahhh, beertjes 😀 Super lief, als Pol nu ook nog lief keek 😛

    Mijn beertjes lopen op het moment in de sneeuw, kan ik Pas zo gaan zoeken (lang leve de bruine deken 😛 )

  6. Erin

    hee marleen, misschien nog een herken de pony met het plaatje bovenaan??

    Yep, goed idee Erin: laat maar weten!
    PS Maar hij blijft niet lang staan hoor; de sneeuwfoto’s komen eraan!

  7. merel

    ik denk bartje??

    Klopt Merel! Goed gezien!

  8. Michelle

    wat een superrrrrr lief stel!
    I love roos en polly!xxxx

  9. Michelle

    ik weet misschien wel welke pony er boven staat, ik denk bartje?

  10. tamara

    wat een leuke foto! superschattig !

  11. polly&roosalie
    zijn echt mijn lievelingen
    maar is het nou roosalie of roosalien?
    geef ze maar een knuffel van mij
    liefs doenja

Geef een reactie

