Strandrit

site strand_1286strand _1285site strand_1289

Joehoe! Weer ’n ochtendrit die over het strand ging! Van tevoren beloven we ’t nooit, maar als het met de groep èn het weer kan maken we ’n rondje over strand! En gelukkig liep daar de vader van Juna, hij maakte deze leuke foto’s! (Héél erg bedankt!) Hier rijden: Juna op MAGNUS, Sofie op NEEKE, Femke op POLLY, Nienke op RENSKE, Jordy op ARIE, Daisy op MIEKE en begeleiders Yfke op NICKY en Marleen op SVERTA. En dan in diverse volgordes. 😉

site strand_1288site strand_1280site strand_1276

7 reacties

Opgeslagen onder Prairieleuks

7 Reacties op “Strandrit

  1. diotima

    ziet er koud uit 🙂 !!!!!!!!!!! ik mis de pony’s…… 😦

  2. daisy-MIEKElover

    jahaha ik op mieke en jordi op arie het was heel erg leuk en we gingen door ’t water het was vet gaaaaaaf! joehoeooeoe xxxx dikke kuss daisy

  3. Femke

    Haaai,
    Wat was het gaaf en wat leuk dat er foto’s op jullie site staan!!
    Bedankt voor de gave rit en een dikke knuffel aan Polly en natuurlijk ook aan Sjouke en Helena.
    (Mijn moeder was jaloers!!!!! Ik lekker rijden en zij niet hihihi!!)))

  4. Amy

    brrrrrt!
    ben spontaan een vest aan gaan doen!

  5. tamara

    ik heb echt heel erg zin om weer naar de prairie te gaan

  6. LeukLeukLeuk heb alweeer zin om naar TERSCHELLING toe te gaan ik hou trouwens mijn spreekbeurt over Terschelling ik hou het ook wel eventjes over de PRAIREE<3 want dat is het leukste van TERSCHELLING

  7. daisy(L)mieke(L)mieke(mijn)sgat

    ik reed op (mijn) sgateke mieke……(L)(L)

    Lufff mieke

Geef een reactie

