Veemarkt

Nee, geen Shetpony’s gekocht, geen Shetpony’s verkocht. Maar ze waren er wel!

site beestemerk3 site beestemerk4 site beestemerk1

Tussen alle schapen, geiten, koeien en grote paarden stonden Prairiepony’s WILLEM, BARTJE en HANS op de veemarkt in Midsland. Voor de gezelligheid. En voor alle kindjes, om lekker te aaien. Verder niet.

Toch tikte er ’n klein meisje op baasjes been. Ze had haar knuistje vol zakgeld en vroeg met ’n dikke keel wat pony HANS kost. Helaas -voor haar- is pony HANS onbetaalbaar, maar ze mag ‘m natuurlijk áltijd komen lenen op de Prairie…

24 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

24 Reacties op “Veemarkt

  1. Marrit - Bram(L)

    Wat Lief!!!
    Van dat meisje!!
    -xx- Marrit

  2. Erin

    Hans… Zo’n superpony wil iedereen natuurlijk wel hebben!! Jullie hebben geluk dat je hem op de prairie hebt!!
    Doe hem de groetjes van me xd

  3. Wat super lief!

    Liefs,

    Isolover

  4. michellerooslobkelover

    dat was echt leuk!

  5. echt wel
    was de hele dag leuk!!alleen we moesten naar sgool om half 11 vet balen!!

    XXx. karin

  6. Mous

    wat schattig en ’n super blije foto ^ daarboven!
    ||

  7. marieke

    hahaha ziet er gezellig uit en natuurlijk heb ik deze vips in het echt gezien 😀
    ook het kinderfeestje was supper 🙂

  8. daisy(love)mieke

    hee,marleen.

    omdat ik soo verliefd ben op mieke en niet meer bij mieke kom in de herfst.
    heb ik een konijn en die heet raad eennss…………………………………….mieke

    dan roep ik elkedag mieke alsof de enige echte mieke bij mij is want hast elke avond huil ik omdat ik bij haar wil zijn ofzzoo maarja mieke de pony blijft toch altijd mijn hartje ik kijk elkkeeee dag naar haar foto met mij zoo mooi mieke zal ik geen seconden vergeten op school denk ik steeds aan haar dan vraagt meester wat toen zei ik mieke toen was hy beetje boos maar boos heid kan mij en mieke nooit wat breken.. op mijn kamer deur staat haat je mieke kom dan niet binnen op mijn behang staat met koeie letters mieke ik heb daar veel foto’s omheen ik hou gwn veeeel van der ik kan der niks aan doen in mijn schrift staat mieke (hartje)daisy altijd(L)(L)

    (voor mieke)

    mieke i love you soo ik mis je heel erg je bent toch elke dag bij me in mijn hart en jouw laat ik er niet in los als er iets is die je haat haat ik die gene(L)(L)
    en moet ik je nooit zien.

    want ik ben de mieke lover dusss mieke als ik je zie knuffel ik je vol liefde 1000000000000000000%

  9. daisy(love)mieke

    hee,marleen.

    omdat ik soo verliefd ben op mieke en niet meer bij mieke kom in de herfst.
    heb ik een konijn en die heet raad eennss…………………………………….mieke
    dan roep ik elkedag mieke alsof de enige echte mieke bij mij is want hast elke avond huil ik omdat ik bij haar wil zijn ofzzoo maarja mieke de pony blijft toch altijd mijn hartje ik kijk elkkeeee dag naar haar foto met mij zoo mooi mieke zal ik geen seconden vergeten op school denk ik steeds aan haar dan vraagt meester wat toen zei ik mieke toen was hy beetje boos maar boos heid kan mij en mieke nooit wat breken.. op mijn kamer deur staat haat je mieke kom dan niet binnen op mijn behang staat met koeie letters mieke ik heb daar veel foto’s omheen ik hou gwn veeeel van der ik kan der niks aan doen in mijn schrift staat mieke (hartje)daisy altijd(L)(L)
    (voor mieke)
    mieke i love you soo ik mis je heel erg je bent toch elke dag bij me in mijn hart en jouw laat ik er niet in los als er iets is die je haat haat ik die gene(L)(L)
    en moet ik je nooit zien.
    want ik ben de mieke lover dusss mieke als ik je zie knuffel ik je vol liefde 1000000000000000000%

  10. zoo daisy!!(jij houd van mieke)

    maar ik ik ikeee hou nog meer van haar!!!
    nog erger

  11. Marleen

    Zooooo Daisy en Karin, jullie zijn echt erg! 😛

  12. Madeleine

    Mieke heeft echt mazzel met jullie ..:D

  13. hihi ik heb geen concurentie met Katrien ;D (LLL)
    whahaha

  14. Whaha nu weet iedereen het hopelijk wel??
    dat van (L)mieke(L)

    en anders(moet je doen)
    kijk op http://www.mieke.ismijnpony.nl

    en geef hoefjes
    Xx.Karin!(L)

    doegdoeg

  15. amy

    Hansje valt in de smaak bij iedereen !

  16. amber

    haha!! straks gaan jullie echt vechten om mieke!!!!

  17. puck

    hans mag nooit worden verkocht!;-)

  18. Erin

    Mijn vader is nu op terschelling!
    Hij ging met wat vrienden een weekendje zeilen over de waddenzee naar terschelling en ik zei dat hij 2 dingen sowieso moest doen: 1. naar de prairie gaan. (al was hij niet open het moest tog :P) 2. naar de rustende jager.
    Over een paar weekjes kom ik ook weer!!!!!
    Tot in de herfstvakantie!
    Groetjes, erin

Geef een reactie

