Nieuw & nieuw!

Vandaag was dè grote dag: we gingen twee nieuwe Prairiepony’s halen! We zijn héééél blij met ze; kijk maar eens wat een schatjes  loveys.gif

Site SH 040 Site helena 044

Het zijn twee vriendinnetjes: HELENA is zwart, SJOUKE is het blondje de isabelkleurige. En ze kunnen lekker knuffelen, dat weten we nu al! In alle vroegte gingen we met de trailer -vol hooi en wortels- op de boot. En de volgende boot weer terug, met de twee nieuwe pony’s! HELENA en SJOUKE woonden op Stal Fleur (leuke naam! 😉 ) en hun baasjes heten Femke en Sofie. Zij werden te groot voor SJOUKE en HELENA en mogen nu ’n IJslander. (de boffers) Nou, wij boffen ook, want nu komen deze lieve Shetjes op de Prairie wonen! De fans Het ontvangstcomité stond juichend klaar bij het Prairie-erf en zijn ook zo blij. cheer.gif

site SH_5846 site SH 066 site SH_5834 site SH_5903 site SH_5897 site SH_5901 site SH_5900 site SH_5920 site SH_5907 site SH_5914 site SH_5908 Site SH 008

Dank je wel Charlot, Femke en Sofie dat jullie pony’s HELENA en SJOUKE Prairie-pony mogen worden! We zullen natuurlijk goed op ze passen en ze krijgen -zeker weten- heeeeel veel fans hier op Terschelling!

site SHkast_5837 site SH_5841

HELENA en SJOUKE lopen nu samen op het Prairie-erf, later deze week gaan ze kennismaken met de kudde Prairiepony’s. (Volg ’t dagboek!)

Maar de dames mogen eerst even aan dat lekkere heerlijke smakelijke Prairie-gras wennen! Oh, dat is al gelukt  rofl.gif site SH_5922

34 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws, Prairiepony's

34 Reacties op “Nieuw & nieuw!

  1. Marieke

    aaahhh wat een cutiees (L)
    ik moest eigenlijk al slapen maar ik
    wou toch nog even kijken 😛

  2. Madeleine

    wat een schatjees.. (L)

  3. Erin

    Wat leuk!!
    Ik zie ze in de herfstvakantie!!

  4. Francine

    ze zien dr iig al suuuuuuuuperschattig uit, dus dat moet wel goedkomen!

  5. Wat een leuk duo!

    Ben al lekker naar Helena aan het kijken zodat ik haar kan herkennen tussen alle zwartjes 🙂 Vind het net een Donder met een Vero-buik

  6. sofie en charlot

    wat zijn wij en helena en sjouke toch een bofkonten. wat een geluk dat we jullie hebben leren kennen!
    sjouke en helena .. gefeliciteerd met jullie promotie tot heuse prairieponies!

  7. daisy(love)mieke

    jammer zeg, dat wij niet in de herfstvakantie komen naar terschelling, kan ik ook niet kennismaken met deze sgatties!
    Ik hoop ze binnenkort wel te zien, en in de tussentijd kan ik alleen maar dromen over de prairie………………….pffffffffffffff

  8. IRIS

    suuper schattig! 😀

    hoe groot zijn ze ongeveer??

    • Marleen

      De nieuwe pony’s zijn -gok ik- de maat van FLEUR. Ze lopen sinds vanmiddag met zijn vijven dus ik weet zeker: ze zijn iets groter als BARTJE en GEIS, iets kleiner als WILLEM.

      Helaas Iris, te klein voor jou.. 😦

      • IRIS

        okee, jammer
        maar poetsen en knuffellen kan wel 😀
        op de grotere pony’s kan ik wel rijden, en de prairie pony’s zijn allemaal super lief ❤
        duss dat gaat wel weer leuk worden volgend jaar! 😀

  9. astrid(DONDERLOVER)

    ik heb ze al in het egt gezien
    ze zijn egt vet cool
    en marleen ik denk ook dat het ongeveer fleur maten zijn
    xxxxxxxxx astrid

  10. puck

    ik heb zo’n zin om ze te zien!
    heeft er al iemand op gereden?

  11. michelle

    het zijn echt lieferds!

  12. heej ze zijn echt zoo sgattig!!!!!

    ik heb ze al in et echt gezien!

    *mieke* love you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. merel!!!

    ahhh ze zijn soo schattig!!

  14. Tara

    Wat een mooie dames!

  15. Lisaa;hartje;Katrieen !

    ik zag ze vanmiddag bij De Prairie staan, echt zo lief !

  16. amy

    Sjouke maakt de kudde af !

  17. tamara

    ahhh wat zijn ze lief!

  18. amber

    wat lieeef!!!! ik wil ze zograag eens zien!

  19. ninaaa love bartjeee

    heey allemaal

  20. ninaaa love bartjeee

    het zijn egt poepies!!!

  21. Marrit - Bram(L)

    WAT Sgattig!!!
    xxx Marrit

  22. Lisa:PLoveeBraam.

    Wat een leukeerddss Kom Snel een keer kijken

    x

  23. Lientje

    Het was heel erg leuk om ze te halen maar we moesten wel vroeg op maar dat had ik er wel voor over

  24. mayaa

    Hooi!

    Wat een schatjes!
    Zijn ze een beetje lief tijdens het rijden?
    En kunnen ze goed opschieten met de rest?
    Ik hoor het wel! 😛

    xoxo mayaa

  25. jaah hoor ze zijn heel schattig!!

  26. Lientje

    Ik wist nog wel toen gingen we onderweg een wortel eten en toen gingen we die puntjes naar buiten gooien :lol 😀 😆

  27. Lientje

    Ik wist nog wel toen gingen we onderweg een wortel eten en toen gingen we die puntjes naar buiten gooien 😆 😀 😆

Geef een reactie

