Oproepjes:

Het is bijna ’t einde van de zomer,  nog ’n paar dagen – dan gaan de Prairie weer dicht tot de herfstvakantie. Nog even wat oproepjes over de zomer:

1. Klaartje is haar cap kwijt; zwart fluweel met draaiknop en de letters SD erin geschreven. Wie heeft per ongeluk ’n (verkeerde) cap meegenomen? Mail!

2. Er wacht op hun baasje: * een lichtblauw sweatvest met capuchon, maat 38 (zit lekker!), * een roze Bjorn Borg tas met daarin snoep (!) en pantoffels (?), * een afgeknipt spijkerbroekje, wit en bloemetjes hemdje (maat 104/110) en * een groene fiets met handremmen. Wie-o-wie?

3. Wie weet leuke namen voor de deftige paarden van Francisca? Het zijn merries, de ene naam moet met ’n W beginnen, de andere met een E. Schrijf!

8 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

8 Reacties op “Oproepjes:

  1. Erin

    Ik weet zelf geen leuke namen met een W, maar als een paard een koffievos is kun je hem misschien espresso noemen?? Beetje raar maar wel grappig. misschien staan er op internet nog wel namen!
    Kheb trouwens suuuuper veel zin in de herfstvakantie (Prairievakantie zoals ik hem noem)!!

  2. karin(L)mieke

    Wanda,Wiefke,Wiesje,Willie??
    Elsje Elske Eef Engel Eefje Eefke Effie Esmee Esther??

    marleen nikz van mij is er bij en ik heb ook nikz gezien.

    Xx.karin(L)mieke!!duuh.!

  3. Ik ben niets kwijt en ik heb ook geen andere cap meegenomen..
    Ik heb echt geen idee voor namen, ik zal er nog even over nadenken!

  4. merel!!!

    heei ik weet 2 namen!!: Wisky en Enji (je zegt endjie)

  5. Madeleine

    Francisca je had toch al 2 namen??

  6. Madeleine (Madeline)

    Whaha dat moet gewoon

  7. karin(L)mieke

    ik heb wel een paar!! bovenaan!

  8. Fransisca, je bent er ondertussen vast wel uit, maar toch hier nog namen met een W of met een M. : nu moet het zeker lukken! 😉

Geef een reactie

