In de krant!

Vandaag staat de Prairiekudde in de krant! Met tekst én foto: lijstje.gifsmiliecam3.gif Nee, niet omdat wij Prairiepony’s zoveel kindjes blij maken, maar omdat we in de winter òòk zo ons best doen: in duin. Met lekker helmgras eten. vork.gif En daarom kunnen er -als wij weg zijn- weer andere plantjes groeien. Ook lekker. Dus de boswachters maken we ook blij!  thumbsup.gif Wat hebben we toch leuk werk!

site krant_5441

krant_5444

(klik op de tekst om het hele artikel goed te lezen.)

Zo, nu krijgen wij Prairiepony’s vast allemaal een gratis bosrit! Joehoe!cheer.gif

9 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

9 Reacties op “In de krant!

  1. eveline

    met mij erop.
    hahahah wat leuk

  2. MIMI-ROLO(michelle)

    ja en ik op roos,
    hahaha

  3. ik op renskee! (heb ik al gedaan)
    hihi!

  4. Lisaa lovesss Katrien

    hahaha
    Ik was bij mn opa en oma en die hadden toevallig
    de krant open laten liggen op deze pagina,,
    dus ik roep snel naar Nina; Heee! De Prairiepony’s staan in de krant! haha ;P
    x

  5. Lisaa lovesss Katrien

    oeeehh !
    Dan wil ik op Katrieeenn ! <33

  6. karin(L)mieke

    ik natuurlijk op mieke duuh!!!! wat leuk

    ps. jaah mot ik echt doen!

    Xx. karin

  7. Mous

    Leuk! Ik ga het gelijk even lezen!

Geef een reactie

