Ringsteken op de Prairie

Een keer per jaar doen we ’n ringsteek feestavond op de Prairie. Alle kinderen die willen mogen meedoen: ringsteken vanaf een Prairiepony! De ene pony gaat wat sneller als de andere, de ene ruiter is wat fanatieker als de ander, maar iedereen heeft er plezier in. Vooral pony BRAM, die houdt zo van spelletjes doen. Leuk!

Er deden ruim 40 kinderen mee. De een reed zelf, de ander met hulp, sommigen alleen en de grote meiden samen op pony MAX. Dat laatste ging zo:

en.. (hihihihirofl.gif) een keertje zo:

De entree was weer voor ’n goed doel; dit jaar een (aandeel in een) huifbed voor ’n manege voor gehandicapten zodat ook die kinderen van paardrijden kunnen genieten. We hebben 140 euro2.gif opgespaard!

22 reacties

Opgeslagen onder Prairieleuks, Prairienieuws

22 Reacties op “Ringsteken op de Prairie

  1. IRIS

    wanneer is er eigenlijk stoelendans??

  2. Hahaha, titel verloren, maar de snelste tijd dus toch tevreden 😀

    Was weer erg leuk!

  3. MIMI-ROLO(michelle)

    dat was echt zo grappig!

  4. Ik ben ook weer @home, en dit was zó grappig!

  5. lisa (donderlover)

    ik vond het echt jammer dat ik er niet was!!

  6. francisca

    het ziet er weer eens lachwekkend uit,
    jammer dat ik het gemist heb.

    maar morgen ben ik weer op het eiland (rond
    een uur of 10 ’s avonds)
    dus dan zie ik jullie hopelijk weer maandag.

    heeft yfke eigenlijk mijn snelste tijd van vorig jaar verproken? 🙂

  7. karin(L)mieke!!!!!!!!!!!!!

    hahaha grr… jmmr da ik er nie wass…!!(L)

    Xx.(L)karin

  8. karin(L)mieke!!!!!!!!!!!!!

    mare op de boederie was et ook leuk!!!!!(ook paardgereden)!!!(L)

    Xx! miekelover!!!

  9. Wat leuk!
    Ik wou dat ik ook mee kon doen 😥
    Wij komen dinsdag 😀
    Echt zoveel zin om Katrien ❤ ❤ ❤ weer te zien 😀
    Om de hele Praire weer te zien eigenlijk 😛

  10. hahaha ziet er heel leuk uit 😀
    jammer dat ik er niet bij kon zijn

  11. karin(L)mieke

    ach joh..volgende keer zijn wij er ook lisa en marieke!!!(dan word et nog gezelliger!!)

    Xx. Karin

  12. Yvanka en Martine vanuit de bieb

    Hahahahahaha dat filmpje van madeleine en mij 😛
    Geweldig 😛

  13. Marrit:P

    vet grappig:p
    xx

  14. Madeleine

    ik vind die val echt helemaal geweldig maar die opstap val is gewoon nummer 1
    jammer dat je toen nog niet filmde Marleen.

  15. ik was muziek aan t luisteren op mn ipod en daarna deze filmpjes. ik moest heel hard lachen en mn moeder snapte niet waarom..

Geef een reactie

