Altijd ponyweer!

Mooi weer, slecht weer, altijd ponyweer!

Regen is goed voor ’t gras. En de echte fans maakt ’n regenbui niet uit! Zo gingen er deze week stoere kinderen in hun regenpakken ’n pony-ochtendrit maken. Gelukkig viel de tocht niet echt in ’t water en kwam iedereen blij terug!

Warmte is goed voor het gras. En de echte fans maakt veel zon niet uit! Zo was het op ’n zonnige dag deze week niet zo druk bij de pony’s en maakten de fans ’n zeepglijbaan. De pony’s keken toe vanuit de wei. Weer iedereen blij!

En aan het einde ging ook dat weer over water 😉

4 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz

4 Reacties op “Altijd ponyweer!

  1. Henry

    Skattig. Komt me bekend voor… Blijft leuk!

  2. mimi*rooslobkelover

    dat was echt grappig!
    helemaal dat karin zei; ik moet plassen!

  3. karin(L)mieke

    dat was leuk!!
    (ik heb nie eens tijd gehad voor plassen!) want ik moest me afspoelen…!

    Xx.Karin!

Geef een reactie

