Geis de propper

Pony GEIS liet ons even schrikken deze week.

Hij had plotsklaps zo’n rare dikke bult op zijn kaak. Aan de rechterkant. “Goh, dat  moet hem wel zeer doen” dacht baasje 1. Het was echt een harde bult. Baasje 2 werd erbij geroepen en toen was de bult weg. “Huh?” Baasje 1 krabte zich achter ’t oor. De dag erna zat de dikke bult er weer. Wat bleek? GEIS is aan het hamsteren. Een lekkere grasvoorraad stopt hij in zijn wang. Rechts. Voor onderweg in het bos ofzo. Je weet immers nooit wanneer je weer ’n polletje tegenkomt…

site geis prop_4562

12 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

12 Reacties op “Geis de propper

  1. karin(L)mieke

    haha:P slim!!

  2. Haha geisje toch 😛

    Ik hou van geis 😀

  3. Marieke

    hahaha die geis xD

  4. lisa lenz

    wat een grapjas!!! 🙂

  5. Sabine

    Ik zag eerst alleen de titel en toen dacht ik dat Geis zo’n Spaanse Costa propper was geworden.
    Zo’n type die je een disco probeert in te kletsen.
    Ik dacht dat jullie Geis aan de weg hadden gezet om klanten te lokken…

  6. IRIS

    haha, net een hamster! 😛

  7. mimi*rooslobkelover

    lekker eten onder weg!

  8. Lisa

    Hooi!!
    Ik ben een keer naar Terschelling geweest en toen mocht ik ook op Geis rijden! Dat was mijn allereerste keer en vanaf toen ging ik op paardrijden, dankzij Geis!
    XX Lisa

  9. Marleen

    Wat leuk Lisa, dat GEIS jou ook zo blij heeft gemaakt! Als je later beroemd topruiter bent vertel je wel even over “GEIS van de Prairie” op tv he?! 😉
    Groetjes, Marleen

Geef een reactie

