JA! ’n trouwfeestje

site trouwfeestje_3808 site trouwfeestje_3810 site trouwfeestje_3814 

“JA!” zei bruidspaar Annemarie & Ronald tegen elkaar en vierden dit weekeinde feest op Terschelling. Vandaag waren alle bruidskinderen aan de beurt: “JA! Nu gaan we naar de Prairie!”  Nóg een feestje dus! Daar horen mooie (verkleed)kleren bij èn bloemen èn slingers èn vlechten in het (pony)haar! Alle versierde feestgangers maakten met de versierde Prairiepony’s een gezellige speurtocht door het bos op zoek naar ’n “Toverboom“. En gelukkig, we hebben er een gevonden! Joepie!

  site trouwfeestje_3817  site trouwfeestje_3819

7 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

7 Reacties op “JA! ’n trouwfeestje

  1. geweldig!
    hoera voor het Echtpaar ! 😀

  2. Wat leuk, ziet er weer gezellig uit 😀

  3. Marieke

    ik dacht al dat ik prairie pony`s zag lopen 😉
    ik reed ook nog langs maar ik zag dat je het
    druk had marleen dus dacht ik nou laat ik maar
    even geen hoi zeggen 😛

  4. mimi8rooslobkelover

    mijn ,moeder en Bram gaan 22 of 21 juni trouwen dan mag ik bruidsmeisje zijn!ik heb de mooiste jurk!

Geef een reactie

