Beroemd! + Beroemdheid!

Ja, ze worden beroemd want ze komen in ’n echte speelfilmcheer.gifEcht waar! Ontdekt door ’n echte filmproductie-meneer en deze week zijn de opnames!  Ze, dat zijn de Prairie-badkuip (ponydrinkbak uit de wei), de 2 Prairie-schommelstoelen en ’n paar Prairie-planken.  We zijn heel benieuwd!

Nog meer beroemd!  smartass.gifNu al beroemd is onze ‘Prairiebabe’ Amy! Zij was op teevee en wij lagen er plat voor. smiliecam3.gifHelaas had ze geen Prairietrui aan (daar hebben we het nog wel eens ff over Amy hamer.gif  ) maar ze kreeg echt superdeftige paardrijkleding aan en op ’n toppaard van een topruiter rijden! Jaja echt deftig hoor! Gelukkig komt ze van de zomer ‘gewoon’ weer bij de Prairiepony’s bye.gif

site tvAmy_Y0J3876 site tvAmy_Y0J3885 site tvAmy_Y0J3892

22 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

22 Reacties op “Beroemd! + Beroemdheid!

  1. mimi8rooslobkelover

    oeh wat leuk!
    enne ik ben eerste!

  2. Ik ben lekker de tweede! Maar,, Ik kom in de zomervakantie weer!

    Ik sta op camping mast! Bij Nina en Lisa op het veldje en ik kom trouwens de laatste week van de zomervakantie..

    XxX.

  3. Marieke

    hahaha wat leuk 😀

  4. Wauw! Wel een prairietrui ophangen he 😆

  5. Madeleine

    Geweldig… 😀

  6. Eveline

    haha wat leuk dat jullie in een speel film komen heey michelle in de 6de

  7. Amy

    en ik word ook beroemd!
    want vrijdag kom ik rond een uur of elf op TV! 😀
    en zondag rond een uur of 3 is de Herlhaling 😀

    wel ff allemaal kijken he!

    ps. ze hebben in mn kamer gefilmd en voordat die mensen kwamen heb ik nog ff snel op mijn kast

    De Prairie Terschelling

    geschreven 😛

  8. Maya kom jij de 6e of 7e week?! (aa’)
    xxx

  9. Heei!

    Ik heb nog een foto toen ik nog heel klein was en toen ging ik altijd op Tamara rijden bij de prairie:

    Maar het lukt niet.. Dus ik kom er later mee.

  10. Hooiii Lieve Prairie meisjes

    Lees het net van Venus!!
    Echt super erg
    zit nu op school

    xx

  11. Amy

    de Prairie-badkuip de 2 Prairie-schommelstoelen en ‘n paar Prairie-planken En ik zijn nu beroemd 😛

  12. Eveline (l) Bram

    een hoeraatje voor Amy de filmster

  13. voor Handtekeningen zal ik wat postkaarten van mezelf af laten drukken en dan deel ik ze uit op de prairie!

  14. Marieke

    ik heb het ook gezien 😀
    leukleukleukleukleukleukleukleuk

  15. amy

    leuk om weer terug te zien ! 😀

Geef een reactie

