Nieuwe wei!

Omdat wij Prairiepony’s zo van lekker veel eten houden met zóóvéél zijn is het gras in een weiland snel op. In de meivakantie moesten we wel in de buurt van de Prairie blijven en kregen we kuil bijgevoerd. Best lekker hoor.  Maar nu de vakantie voorbij is mochten we ver weg – naar de polder uit eten! Joehoe! Lekker vers lang gras met bloemen! Mjammjam! Om de enthousiaste Prairiekudde te verhuizen is niet niks, maar het lukte met maar vier man vrouw! 

site nieuwe wei_3299 site nieuwe wei_3317 site nieuwe wei_3307 

JIPPIE! Eerst even samen ’n lekker rondje rennen van blijheid. JOEHOE!

Prairiepony MARGJE maakt zich niet druk, zij is alvast met het voorgerecht begonnen. Mjammjam.

site nieuwe wei_3312

5 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony's

5 Reacties op “Nieuwe wei!

  1. karin(L)mieke

    dat was echt super leuk

  2. Eveline (l) Bram

    aanvallen !!!!!!!

  3. wat is margje toch ook een lekkerdier !

  4. Marieke

    dat heb ik helemaal niet meegekregen joh :p
    ik zag het pas toen ik met yfke en rinke gingen
    rijden 😛 toen ging ik op lucky he maar ik had
    er even niet aan gedacht dat odette en liesje
    merries zijn dus werd mister helemaaaaaaaaal
    gek het leek net alsof hij alleen odet en lies zag
    ik stond daar met lucky en hij walste bijna met
    zijn grote hoeven over mij heen xD en het scheelde
    ook niet veel of hij sprong over het hek heen 😛

Geef een reactie

