Prairiestagiaire!

Jaja, de Prairie had ’n heuse stagiaire deze vakantie! Ha, wat voor 1! Een super-top-stagiaire! thumbsup.gif Madeleine mocht van school bij ons stage komen lopen. Zo leert zij hoe het er in ’n écht bedrijf nailbite2.gifaan toe gaat. Zo heeft Madeleine (blauwe trui) met van alles geholpen; Prairiepony’s verhuren, Prairiegroepsritten begeleiden, Prairiefans helpen, Prairiepony’s scheren (verslag volgt) en nog véééél meer. Bedankt voor al je werk Madeleine, ’t was supergezellig dat je er was! Enne, je maakt wel ’n leuk verslag over ons he?! wink.giflijstje.gif

site stagiare_2824  site stagiare_2828  site stagiare_2994

PS Nee, nu niet allemaal tegelijk hier je stage willen doen… 
12 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz

12 Reacties op “Prairiestagiaire!

  1. leukleukleuk! oh en ik sta ook nog op de foto, op Fransien! dat was echt supergrappig die rit 😛 had je toen nog n foto van mij Fransien Marleen? primaaa stagiaire 😉

  2. Super gedaan hoor Madeleine!

  3. Amy

    Ja ik ben als eerste weer aan de beurt!
    volgend jaar Mei vakantie moet ik een stage doen over een bedrijf!

    mag ik ?

  4. Marieke

    ze was een goede stagiaire.
    en een supper gezellig gezelschap 😀

  5. Ik wil ook !

    nee ik ga over 2 weken al ergens anders stage lopen 😛
    Op een handelstal bij mij in de buurt, paarden rijden, paarden longeren, paarden inrijden
    njaa niet erg hoor 😛

  6. Madeleine

    Nou allemaal het was geweldig…!

    ik ben nog bezig met het verslag ik moet de foto’s die ik gemaakt heb met mijn camera nog even op de computer zetten maar het kabeltje weigert hem weer eens dus ik ben er mee bezig moet het nog even uit type en ik stuur wel even een kopietje op 🙂 (niet op spellings fouten letten 😀 )

  7. eveline

    jeeeh madeleine

Geef een reactie

