Ondertussen op de Prairie..

..is het druk en hartstikke gezellig. De Prairie-pony’s maken weer héél veel kinderen blij! Ha, daar gaat het om! Hoe meer ponyfans in de wereld, hoe beter!

Pony’s poetsen, pony’s aaien, ponyrijden, ponypoep scheppen, de geiten-die-bij-de-pony’s-horen voeren, ponypetten winkeltje maken. Allemaal leuk!

site-erf_2826 site-poetsen_2827 site-venus_2951 site-pony-aan-hek_2825 site-poetsen_2899 site-witje_2973 site-geit_2831 site-aai_2892 site-rijden_28831 site-poepscheppen_2896 site-winkel_2898 site-winkel_2901 site-fleur-ronja_2889

En Prairiepony FLEUR was zo moe van hartstikke goed haar best doen dat ze bij Ronja op schoot in slaap viel.. Lief he!

25 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

25 Reacties op “Ondertussen op de Prairie..

  1. Nouhouu ik wil ook weer !

    Al heb ik hier me eigen shetter staan, blijft de prairie toch gewoon het leukste !

    Mis het echt !

    Nja in de zomer ben ik er weer ! 😀

  2. IRIS

    Gezellig!!
    kben jarig vandaag!!! odette toch ook?? 😀

  3. merel!!!

    GEVELICITEERT!!!!

  4. Odette &Iris gefeliciteerd! (oh en Katrien nog)
    morgen is willemmmmmmmmm jarig! (: en arme pony Fleur, zo moe! (&volgens mij heb ik mezelf gezien daar ergens op n foto :+)

  5. anouk

    ahh.. wat lief!! ik kom ergunss in de zomer!!

  6. Amy

    ha! daar hebben we mijn foto’s!

    die van margje en dat meisje
    en die kindjes op witje ! 😀

  7. Eveline

    gefeliciteerd Iris

  8. Eveline

    gefeliciteerd Iris en Odette

  9. Gefeliciteerd! =D
    Ik kon vandaag niet eens afscheid nemen van iedereen! (anders miste ik de boot)
    Want ik wilde Roos per se in de wei zetten, maar ze wilden Roosje niet geven :’-(

    • Marleen

      Nou zeg, dat heb ik niet eens gemerkt Denise! Volgende keer gewoon Roos opeisen hoor! Phoe zeg. Tja, Roos is ook zo lief!

  10. michelleloverlobkeandrosalien!

    dat van fleur was echt zo lief!

    jammer Denise als je hopelijk in de zomervakantie komt dan kunnen we wel gaan rijden oké!?

  11. Francine

    willemwillemwillem gefeliciteerd! &fransien ook!

  12. Marieke

    hahaha leuk!
    leuke foto`s ook 😀
    en ik zag dat mijn plaatje
    het nu wel doet! 🙂

  13. Marieke

    21 mei is …………..
    ANTONINEEEEEE
    jarig 😀 😀
    alleen is dan de prairie niet
    meer open 😦
    maar dan ga ik een taart
    maken en die ga ik haar dan
    gewoon in het weiland geven!

  14. I love Renske(luna)

    morgen is renske jarig woehoe:cheerleader:

  15. wie is eigenlijk pony vd maand”?! Ö
    xxx

  16. had Willem mijn kaartje nog gehad trouwens? (aaaaa’) 😛

Geef een reactie

