Hihaa-aan de kletter

Hopelijk denken jullie niet: “als er geen nieuws in het dagboek staat – dat er ook niets gebeurt op de Prairie”. Meestal is het juist andersom…

Neem vanmiddag:

pepitaVanmiddag wilden we “even” een paar Prairiepony’s van het bos naar het Ponycentrum brengen. Tja. Dat ging “even” mis bij het boshek… In plaats van 4 brave pony’s stappend aan ’n touwtje achter baasje aan galoppeerden er 8 wilde mustangs voor baasje uit naar huis. Los. Aan de kletter. Over straat. Door een tuin. Over de polderpaden. Dwars door ’n lekker groen weiland. Oops….blush.gif

Phoe, de hele leiding smartass.gif ging ervandoor: MAX, BRAM, DIRK, NEEKE, NIENKE, ARIE en de lolbroeken clown.gif HANS en LEENTJE. Gelukkig gingen ze zooo hard -overal voorbij- richting de Prairie dat alles goed ging. Nou ja, baasjes in de stress, buren in actie (waarvoor dank!), zweet onder de wintervacht, verder niet. Phoe phoe. De rest van de kudde bleef verbaasd achter. Achter het hek. Ja, zij wel.

Ons gezegde is vaak: Meestal loopt het anders als je denkt, en het komt toch altijd goed. Zo ook vanmiddag. Er zijn in ieder geval nu meer Prairiepony’s op de Prairie dan ik aan een touwtje mee had kunnen nemen.. nailbite2.gif

PS Jullie snappen wel dat ik hier geen foto’s van heb…
21 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

21 Reacties op “Hihaa-aan de kletter

  1. Yfke

    Nouja, het valt me tegen dat Lies Leen niet is gevolgd!

    Hihi, genoeg bij de prairie dus 😛 Gekke pony’s

  2. essie

    het zijn ook altijd de zelfde:P

  3. Henry

    Dat klinkt als VET spannend. Wat zullen opgelucht geweest zijn toen dat avontuur over was…… Pfffffffffffffffff. Trouwens ben benieuwd naar het foldertje dat jullie gemaakt hebben. Tara komt zondag naar Terschelling en ik hoop dat ze er een voor me scoort. Doei.

  4. Marleen

    Een? Ze krijgt stapels mee! Kan ze Prairiepropper worden!
    De folder is trouwens heeeeel erg mooi geworden. 😆

  5. Marieke

    hahaha ik had het ook al gehoord van berber 😉
    jaaa jullie hoorden het goed tara komt
    zondag naar Terschelling want ze komt bij
    mij slapeeen 😀 😀

  6. Amy

    Tara word propper in provincie utrecht
    Yfke word propper in provincie Gelderland
    Yvanka word propper in Provincie Noord-Holland
    Madeleine word propper in Provincie Friesland
    Franciska word propper in Provincie Limburg
    Iris ( met lange haar ) word propper in Provincie Drenthe
    en ik word propper in Provincie Zuid-Holland

    voorderest weet ik niet meer wie waar woont eigenlijk 😛

  7. laura

    tenminste meer pony’s hadden jullie ook niet een keer extra geHOEFen

  8. Lisa:P

    Ja altijd dezelfde:lol: tot Zaterdag! zijn jullie zaterdag alopen?

    x

  9. Madeleine

    @amy dan hebben we bijna alle provincie’s wel gehad.. 😀

  10. pff, Overijssel is overgeslagen, foei! 😉

  11. Madeleine

    @Francine en zeeland

  12. Marieke

    is de prairie eigenlijk open op koninginendag?
    en ik ben gewoon de propper van Terschelling xD

  13. &Groningen, Zeeland idd en dus Overijssel 😉

  14. Amy

    @marieke; Terschelling valt onder friesland 😛

  15. madeleine

    doen we het samen Marieke… 😛

  16. Marieke

    ja dat weet ik amy maar terschelling is zoooooo groot dat ze een eigen propper nodig hebben 😉

  17. MARTINEEE 'lovess' LEENTJE'MAREINN

    Heloww ! 🙂

    Jeetje wat een verhaal 😛
    het valt me tegen dat liesje niet achter leentje aanging :p
    Die 2 waren toch so onafscheidelijk

    😛
    But; iloveleentje (L)

  18. anne-wil(liesje-silver)

    wow das een avontuur zeg… poeh poeh maar ik zag jullie vanmiddag rijden met de veetrailer met zwerta geloof ik?? ben een beetje nieuwschierig:P doeidoei

    Oeh Anne Wil, jij bent het nieuws vooruit! Ik heb SVERTA op vakantie gebracht en.. vertel later wat er op de terugweg in zat! Spannend!

  19. merel!!!

    hihi nu zijn er van die rare poppetjes op die plek waar eerst een viguurtje was!!!!

Geef een reactie

