Pony van de maand – FLEUR

4fleurdrafnaastsverta  4fleuroog1  4fleurachter  4fleurhoofd  4fleurhardnaastsverta  4fleurbijoudehuisvoorstal  4fleurloop  4fleurmanen  4fleurnaastsverta

Fleur? FLEUR?!  Jahaaa, een nieuwe Prairiepony! FLEUR woonde al op Terschelling, bij Hanneke & Bram, en vorige week mocht ze bij ons op de Prairie komen wonen! Samen met SVERTA en BAKKUS hebben we haar opgehaald en aan de hand meegenomen, dat ging super! Natuurlijk moet ze nog wennen aan ons allemaal en wij aan haar, maar ze is lief, dát weten we zeker! Ze heeft een lijf als BARTJE (veel manen, volslank en roodbont gevlekt), een hoogtemaat als ODETTE, een fijn hoofdje als DIRK, het pittige van TRUUS, een eetlust als MARGJE en de nieuwsgierigheid van WILLEM. Zo, nu kunnen jullie je wat voorstellen bij FLEUR! Jullie ontmoeten haar wel in je vakantie!

Bram en Hanneke; wat fijn dat FLEUR op de Prairie mag wonen! Ze maakt vast héél veel ponyvriendjes en kindervriendjes!

27 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

27 Reacties op “Pony van de maand – FLEUR

  1. Ik kan me wel wat bij Fleur voorstellen ja (A) .
    Ziet er leuk uit op de foto’s! (nu nog int echt ;))

  2. marieke

    fleur 😀

    ik had haar al even gespot 😛
    het lijkt mij een hele leuke pony!!
    alleen jammer dat ze niet zo groot is 😛

  3. Tara

    wat een leukerd!

  4. Erin

    ik dacht al: wie is fleur????
    ze ziet er lief uit (en dat is ze vast ook wel)!!

  5. Madeleine,,

    wat leuk…

    @ Marleen vorige keer had ik nog gevraagt hoe de nieuwe pony’s zouden heten dat ik ze vast uit mijn hoofd kon leren 😛 maar leuk hoe meer pony’s hoe gezelliger.. 😀 toch??

  6. Amy

    wat een schattebout !

  7. wat een dropie (L) haha leuk verhaaltje trouwens:P

  8. laura

    komt de ”stop van Sverta” er ook op?? met haar uitglijder op haar kont!!

  9. Nou met het pit van Truus is FLEUR goedgekeurd als pony van mijn maand hoor 😀

  10. lisalenz

    ik heb wel een keer op fleur gereden het is echt een heeele pittige pony maar ook wel een heele liefe pittige pony!

  11. Amy

    en wie is de beste vriend van Fleur uit de kudde?

  12. MARTINEEE

    Wat leukk!! 😀

    ik kom haar vrijdag bezoeken 🙂

  13. marieke

    @ amy
    ze staat nog niet in de kudde geloof ik :p
    volgens mij (vorige week nog wel) staat de bij de prairie met bakkus en sverta 😉

  14. wat grappig mijn vriendin heet ook fleur en haar lievelings pony ziet er net zo uit als fleur leuk he.

    groetjes luna

  15. IRIS

    wat leuk! een nieuwe pony!! 😀

  16. jah ik reed als langs de prairie en ik zag zwerta en bakkaus en nog een pony????(fleur dus:P) haha ik dacht eerst dat het bartje was nog ff beter kijken neej toch niet ….nou jah toen ben ik maar doorgreden:P

  17. IRIS

    ik wil zoooo graag naar Terschelling, om alle prairie pony’s weer eens een dikke knuffel te geven!

    ik mis ze zoo!!!!
    nog 109 nachtjes slapen,, en dan pas kom ik weer naar terschelling en de prairie toe!!
    Ik heb er echt suuuuuper veel zin in!!!!!!

  18. Hihi ik kom morgen avond al 😀
    Echt zoveel zinin!!! 😆

  19. anoukk

    wat een liefie!!! de andere zijn vast lief voor haar (?) !!!!:P

  20. Mous

    Aah, nog zo’n stippenpony erbij!
    Ik moet mijn ‘ojee-wie-is-wie’ boekje er maar weer eens bij gaan halen. Met knipoog, he?

  21. Lieef!

    Nu moet ik haar nog int echt zien,,
    Ik kom de laatste week van de zomervakantie weer!
    Is er dan weer stoelendans?
    Ik ben de zonnedans al aan het oefenen!
    Ik zorg er wel voor dat het doorgaat!

    Groetjes Maya!

  22. daisylovemieke

    lief(L)

  23. heej! Fleurtje is ook heel ontdeugend xD maar dat wisten jullie zeker al! Fleurtje is gewoon heel schattig!! en ik heb ook nog een leuke foto van fleur die kan je zien op de prairie hyves, dan bij foto’s en dan de 1ste collage, en dan links onder! daar is Fleurtjee, zelf gemaakt…

  24. Charlotte

    Wat een schatje.
    En ik ga haar in de herfstvakantie zien.

    Ik heb er zo’n zin in!!!!!!!!!!!!

  25. mieke moet ook een keer pony vvan de maand worden marleen!
    dat zou ik erg leuk vinden

Geef een reactie

