Neven in de joe-es-ee

Onze Prairiepony BRAM heeft 2 neven, pony SAM en pony WILLIAM, in de USA. Af en toe bellen ze even hoe ’t daar op de Amerikaanse prairies gaat en hoe ’t hier op de Terschellinger Prairie gaat. Leuk! Ze hebben ’t erg naar de zin in Amerika en zijn al helemaal ingeburgerd.  De neef pony SAM, is wat “gewoon” gebleven. Hij eet appeltjes, rijdt rond in ’n bescheiden autootje enzo. Niet van dat groot-groter-grootst. 

paardinauto_200x134

Maar de -hippe- neef pony WILLIAM heeft zich iets meer aan de Amerikaanse mentaliteit aangepast. Hij stuurde ’n filmpje. Prairiepony BRAM vind het nu extra jammer dat onze Prairieauto (de bloembak) weg is…

13 reacties

Opgeslagen onder Prairieleuks

13 Reacties op “Neven in de joe-es-ee

  1. Ik zal maar weer niets zeggen denk ik (A)

  2. Francine

    haha!
    ik zeg ook niets.

  3. Amy

    kikker in je bil!

  4. marieke

    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
    hahahahahahahahahahahahahahaha dit vind ik dus echt geweldig 😀 😀 😀

  5. Amy

    die van vorig jaar was beter

  6. haha deze had ik al eens gezien hihi vond t wel heel grappig …….:p de pony`s staan alst goed is nu helemaal in de polder moet ik daar helemaal naartoe fietsen:P hihi ik ben r in de meivakantie niet jamrr maarjah word ik ook niet meer onderste bovengelopen door pony`s die egt allemaal een appeltje willen:P

  7. marieke

    nee hoor annewil ze staan nu bij het geiten weitje 😛

  8. Madeleine

    haha Bram pak de fiets.. 😛

  9. Eveline

    het is wel grappig maar ook een beetje zielig

  10. michelleloverlobkeandrosalien!

    geinig!!

Geef een reactie

