Online-pony-klim-les!

Op de Prairie bof je, daar hoef je niet zo hoog de lucht in. Toch hebben veel kids moeite om bovenop een (Prairie)pony te klimmen. Of ze doen dat wat wonderlijk:

bokje_7599

Daarom een online-klimles. 

Voorbereiding: * doe je best met schoolgymmen, vooral op de bok en.. het paard!  * vraag iemand je Prairiepony vast te houden, dan loopt ie niet naar dat lekkere gras verderop terwijl jij probeert te klimmen. * ga eerst ff plassen en doe een cap op je kop, anders moet je er weer af.

Dan ’t echte werk:  *foto  1+2.  ga rechts van je pony staan en zwaai je rechterbeen met een hupje (!) achter over het paard. (Oefen dit eerst op de rugleuning van de bank als je ouders niet thuis zijn.) * foto 3. geef -terwijl je toch ’n tijdje languit op je pony ligt- een dikke knuffel zodat je lekker helemaaaaaal naar paardenhaar  ruikt. *foto 4. ga rechtop zitten en lach blij, dit is tenslotte knap en vooral leuk! 

site-1opstap_2092site-3opstap_2091site-3opstap_2090site-4opstap_2089

Voor gevorderden: * doe het vanaf de linkerkant met je linkerbeen. of vanaf de rechterkant met je linkerbeen.

Maar: je kan het natuurlijk ook op je eigen manier doen, want iedereen is anders!

Psstt, vanaf het bankje erop stappen kan ook hè… 😉
10 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz

10 Reacties op “Online-pony-klim-les!

  1. Haha geweldig dit 😛 😀

  2. Madeleine

    grappig zo leer ik nog een keer opstappen… 😛
    dat filmpje vind ik echt super .. 😀

  3. Amy

    ik hou van het Bankje ! 😆

  4. IRIS

    haha,, wat grappig! 😀

  5. Denise ♥

    Wow, ik ben heel lang niet meer op de prairie site geweest!
    Roos staat er goed voor(52 stemmen) maar we zijn er nog lang niet!
    —————————————————————–
    Haha, een x toen ik van links erop ging, glee ik er aan de andere kant vanaf 😀
    En op Saartje ofzo, dat lukt me nooit!
    —————————————————————–
    Ik heb zin in de mei vakantie!
    Zal het me lukken om een ochtend rit te kunnen maken?
    Ik heb een tijdje niet meer gereden :-S
    —————————————————————–
    Maar ik moet m’n spreekbeurt afmaken, nu ben ik bij hoofdstuk 2, en ik heb hem DONDERDAG O_O
    Dit is m’n langst geschreven stukje 😀
    STEM ♥P R♥♥S!

  6. marieke

    hahaha ga ik ook is proberen via zijn nek xD

  7. michelle

    zo kan het ook, en nu nog proberen om je pony te laten liggen en dan er op zitten en dan je pony om hoog halen!

Geef een reactie

