Ondertussen op de Prairie..

motorzaag  stalletjes1

De zon schijnt, de vogeltjes fluiten, de eerst winterharen laten los: VOORJAAR! Terwijl de eerste Prairiefans zich alweer aanmelden om de pony’s uit de duinen te halen (leuk, jullie horen het!) zijn baasjes nog druk aan het voorbereiden voor ’t nieuwe ponyseizoen… Fanspullen uitzoeken (jaja later meer hierover), hekken maken, ponyspullen bestellen, erf opruimen, huisje schoonmaken, bomen snoeien zagen (hiihaa; met nieuwe motorzaag!), singels wassen. Phoe-phoe. En de Prairiepony’s zelf? Ach, jullie kennen ze wel, die maken zich niet zo druk…   

ponys-in-duin

11 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

11 Reacties op “Ondertussen op de Prairie..

  1. IRIS

    ik heb echt suuuuper veel zin om naar de prairie te gaan!!!!!!!

    Ik ga van 25 juli tot 15 augustus! 😀

  2. Erin

    ik ga pas in de herfstvakantie weer……
    kmoet nog zooolang wachten:(:(:(
    maar ik heb er wel zinin!!!
    Tot de herfstvakantie!
    XXXD

  3. Amy

    in de Mei van 27 April tot 1 mei
    in de Zomer van 23 Juli tot 1 september
    in de Herfst van nog onbekend
    maar misschien gaan we niet in de Herfst
    want ik ben dan een pony aan het uitzoeken 😛

  4. Marleen

    Oh Amy, dan kan ik je voor die tijd nog wel een IJslander aanpraten… 😉

  5. Aaahhh, nu krijg ik nog meer zin. Ik ben in mijn agenda al aan het aftellen naar 10 april 😀

  6. Madeleine

    de pony’s moeten toch ook een beetje van hun nu vrije vakantie genieten… 😀
    (die zin klopt niet …)

  7. marieke

    10 APRILLLLL 😀
    en waarom zijn die zand hopen bij de hekjes??

  8. Ik ga in mei en in de zomer, weet eigenlijk niet precies wanneer :+
    oh en Marleen, je mag mij ook wel bellen, kom ik voor 1 dag naar Terschelling :P.
    grapje (AAAAAAA)

  9. merel!!!

    wanneer gaan jullie ze uit de wei halen dan????

  10. ik ga weer naar Terschelling met pasen 😀
    10 April dus xD
    Ik ben idd ook al aant aftellen (A)
    Echt superveel zinin en mis Katrien echt heel erg 😥 En de rest van de Prairiepony’s ook trouwens xD
    xxx’

  11. Amy

    ze willen misschien over 2 jaar op de manege een Ijslander aangaan schaffen !

Geef een reactie

