Pony van de maand – BRAM

site-bram_9258  site-dsc02534-1  site-bram_9274  site-bram-2522  site-bram_1006  site-bram_1045  site-bram-scheren_7362  site-bram_1063  site-bram_09953 

Ik ben een man van weinig woorden. Was kuddeleider. Ben in rangorde gezakt sinds de jeugd zo brutaal is (en oké, ook door m’n beenblessure). Maar “ze” hebben wel respect voor me. Op de Prairie geboren. Mijn moeder is pony VERONICA. (Ja, ècht, die kleine zwarte.) Ben de enige witte Prairiepony. NIENKE is m’n beste vriendin. We zijn vaak altijd samen. Soms zet baasje ons in aparte weitjes, dan regelen we zelf wel wat. Kataklop, hup, samen. Ik hou van spelletjes. Die kransen op ’t Prairiehuisje, won ik met stoelendans. Wedstrijdtjes in de manege, op ’t strand, bij de Rijvereniging, Sint Jan, ringsteken op de Prairie, allemaal leuk – als er maar lol is! Liefst met luidsprekers en fanfares! Op de Prairie doe ik ’t dus wat rustiger aan. Tja, je kan niet alles.

Edit baasje: ehh, Bram, rustig aan?
12 reacties

Opgeslagen onder Prairiepony van de maand

12 Reacties op “Pony van de maand – BRAM

  1. Yfke

    Ahh, die middelste foto 😀

  2. madeleine

    die foto midden onder vind ik ook leuk 🙂

  3. Marieke

    jaaa bram 🙂
    je hebt het verdient hoor en ik vind
    alle foto`s leuk 😀 😀

  4. kaatrien

    yo brambo is aan de beurt!
    die grote witte gekkerd!

  5. Bram is leuuuuuk! (&wit)
    Hij heeft het verdient hoor! Alle foto’s zijn leeeeeeeuk! (neeuh, val niet in de herhaling met leeeeeuk! ;-)) Foto hierboven is ook leuk! 😀

  6. Ik bedoel natuuuuuurlijk de foto bovenaan (AA).

  7. Amy

    Astrid hou dgoed dr cap vast! stel je voor dat hij dr af waait ! 😛

    go Bram !

  8. Monique& Socrates&Fuego Coto Matey

    Bram voor ons blijf je nummer 1 hoor! Zeker voor mijn moeder. Tot augustus. Kus op je zachte snuit.

  9. IRIS

    brammetje!!!!!! oww ik vind hem zo’n schatje!! (L)

    1 van mijn lievelings pony’s!! 😀

  10. jaaahh die middelste foto is so sweet

Geef een reactie

