Googlegeks

In de zoekmachine Google kan je op alle woorden een website zoeken die daar bij past. Ook de Prairiesite wordt vaak gevonden, we hebben elke dag veel lezers. Leuk! Het zijn vooral vaste gasten Prairiekids, anderen komen via Google. De meesten gebruiken dan de zoekwoorden: “Prairie” “ponyverhuur” “Terschelling”. Maar sommige websurfers zoeken heel wat anders en komen verbaasd (denk ik) op onze site. Zij zochten naar:

Paardenmarkt“, “Gras“, “Een kus voor mijn pony“,”Nieuwe pony” of “Frikandel Paardenvlees

Maar ook veel gekkere dingen zoals: “foto van bevroren neus“, “Ezel, “Verhuisauto”, “Hoe lang staat een pony bij de bloedbank (?!? dat ga ik dan weer ‘es opzoeken), “Knaagbot katten”, “Mop Nederlander 2008”, “Rubberlaarzen”, “Knuffelmarkt” (?)  “nu even niet nu even wel“,  “Snot“,  “Taarten versieren“,  “Joehoe”  of  “Wat eten Berbers

15 reacties

Opgeslagen onder Prairieleuks

15 Reacties op “Googlegeks

  1. Hihi 😛 Wat een rare dingen

    (hoe weet je dat eigenlijk Marleen??)

  2. Hihi, maar van die frikandel is niet leuk 😦

  3. Wel die frikandel was wel leuk, dat was een hoefstukje met een link waar ik me helemaal te pletter van schrok 😆

  4. Hihi heb ook even op de bloedbank gezocht, het staat er inderdaad, zo:

    Blablablabla 2 « DE PRAIRIE

    Ga gewoon zoooooo lang door tot dat ik helemaal leeg ben vant denken xP … Langs de Bloedbank. Ik ga nog ff geschiedenis afmaken en dan slapen. … alleen rij ik op de állerállersloomste pony (wel mijn lievelingspony) van de hele …. anders kon ik wel paardagies alleen maar ik heb geen flauw benul hoe ik de …
    deprairie.wordpress.com/2008/10/06/blablablabla-2/ – 136k

    Francine is de schuldige dus 😆

  5. Sorry! 😉 Oohja dat ging over dat je om moet fietsen om bij school te komen, this nu nog erger maar oke.
    Jaaa sorry, zo heet dat ding gewoon ;P 😉

  6. Maaareeh, hoe komen ze dan aan: “Hoe lang staat een pony bij de bloedbank” ? Ik snap dat niet :P.

  7. Amy

    hihi!

    een foto van een bevroren neus! 😆
    ja dan kom je toch echt uit bij de Prairie

  8. Madeleine

    wat grappig 🙂

  9. Yfke

    Ik heb even gekeken op mijn site waarop gezocht is, niet zo raar als hier maar toch:
    yfke heevel 12
    nagevelijk rijden 1
    heevel@——– 1

    Op mijn naam is dus 12 gezocht! Hihi ik ben populair

    Grappig he!

  10. Amy

    als ik naar mezelf zoek op ; Amy van Leiden
    krijg ik een paar dingen met Amy uit Leiden en Amy winehouse maar er staat ook Amy & Liz
    maar dat is niet Liz liz en niet Amy amy dus

  11. Als ik op mezelf zoek krijg ik de volleybalteams van de vereniging en wat uitslagen van onderlinge wedstrijden op de manege en van allemaal achterachterachterachterachterachterachterooms ofzo van 100 jaar geleden :+

  12. Eveline en Michelle

    heey wat leuk dat Bram de pony van de maand is nou Astrid je staat er beeldig op Berber en Marleen en Bram jullie ook hoor xxx Eveline

    echt leuk die foto’s allemaal!
    bram staat er schattig op!(-:
    groetjes michelle

  13. oke wat raar!
    hey met lobke gaat het goed maar wat moet ze eten?want mijn moeder zegt dat ze niet te veel gras moet eten ofzo iets!

    Michelle: in deze tijd van ’t jaar krijgt LOBKE vast lekker hooi of kuilgras van haar baasje.

  14. Sacha

    Mensen zoeken toch echt de meest vreemde dingen op! Knuffelmarkt?! Knaagbot katten?! Bevroren neus?! Snot?!
    Hoe verzinnen ze het toch…..

Geef een reactie

