ROOS of KATRIEN for president!

 

site-stem-op-roos_0897 _39839431_thelwellpic3200 site-stem-op-katrien

Ha; dit zijn echte PrairieponyFans (met een hoofdletter): Denise heeft Prairiepony ROSALIEN en Lisa heeft Prairiepony KATRIEN opgegeven voor “Hollands Next Top Horse“! Het is ’n soort Miss-verkiezing voor paarden waar je je stem kan uitbrengen op de leukste paarden. En ROOS en KATRIEN zijn natuurlijk schatjes! Dus:

KLIK hier EN STEM OP ROOS!

KLIK hier EN STEM OP KATRIEN!

DIT  is ROOS haar poster, klik en print (plak ‘m -net als Denise- op de schooldeur).  DIT is KATRIEN’s poster. Maak met de posters reclame voor ze of mail de link door naar iedereen die je kent!  Kan ROOS of KATRIEN het mooiste paard van Nederland worden?

YES SHE CAN!

 

Sorry Pepper..

(Na het plaatsen van ’t hoefstukje over Roos heb ik later Katrien erbij gezet. Misschien mogen ze deeltijdmiss worden en de 1e plaats delen?)

29 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz, Prairiepony's

29 Reacties op “ROOS of KATRIEN for president!

  1. Denise, wat een superleuk idee! Nu moet iedereen snel op ROOS stemmen, want zonet was ze 121x bekeken en heeft ze nog maar 12 stemmen. Natuurlijk is ROOS live op haar best, maar tja, dat weet (nog) niet iedereen.

  2. IRIS

    haha,, leuk! 🙂
    katrien doet ook al mee aan hollands next tophorse!

  3. Ik heb al gestemd :D.
    Katrien doet idd ook mee.
    Leukleukleuk!

  4. lisa lenz

    leuk!!!!!!!!!!

  5. Marleen

    Katrien? Echt? Leuk! Ga ik direct opzoeken!

  6. Lisa had m gestuurd, ik zal wel even zoeken.
    Hij staat nog ergens tussen mijn berichten.

  7. Ik ben nu moviemaker aan het instaleren, kan ik een filmpje maken!
    Mn moeder zag het ergens staan, ze zei dat ik’de verzorgpony’s van mn vriendin moest opgeven(We gaan altijd samen) Maar Roos is de beste! 😉
    Ik had een berichtje op Hyves gestuurd, dat iedereen op Roos moest stemmen, en later kreeg ik een mailtje van Lisa 😛
    Moviemaker is klaar!

  8. Hihi, dat sorry Pepper eronder

  9. Je moet wel snel naar beneden scrollen, anders begint ie al 😉

  10. natuurlijk stem ik op roos hoe vaak mag je stemmen?

  11. natuurlijk stem ik op roos hoe vaak mag je stemmen?want ze is vet lief!ik stem voor jou schat!(-:je bent de BESTE!natuurlijk is katrien ook super lief, maar ik ga toch voor roos!!!

  12. Amy

    sorry Roos en Katrien

    maar ik had al op pepper gestemd 😉

  13. @Amy en Michelle:
    Volgens mij kan je op meerdere paarden stemmen, weet niet zeker

  14. Amy

    nee hoor,
    ik had namelijk met al mijn emails op pepper gestemd en wilde dat een aantal keer doen.
    dat kon dus niet

  15. Je kan met 1 email-adres 1x op hetzelfde paard stemmen maar wel op meerdere paarden, VOLGENS MIJ.

  16. Zielige pepper 😛

    Nee hoor maakt niet uit 😉

    Haha 😛

  17. kaatrien

    ah, en jij maar telkens pepper is de beste tegen iedereen zeggen!
    nou, maakt niks uit hoor!
    ik gaa gewoon nit stemmen, ik weet gewoon niet wie ik leuker vindt, roos of katrien
    die discussie heb ik al vaak genoeg met vriendinnetjes: welke pony vindt jij het liefste van de hele prairie?
    ja, dat kan ik toch niet zeggen?
    ik vindt ze allemaal even lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!(L)
    groetjes berber

  18. kaatrien

    maare lisa, volgens mij is katrien 4 hoor, weet niet zeker, ga nu ff kijken.
    ja, op 2 mei wordt ze 5.
    dus ze is nog 4
    nog ff w8ten, maar nietiedreeen weet dat, die andere mensen, die katrien nog nooit in het echt hebben gezien, en zo.
    geeft niks.
    groetjes van berber

  19. kaatrien

    p.s. denise, roos wordt 12 mei 8 jaar
    goed van mij he?

  20. Lisa loves Katrien

    Katrien is gewoon de beste =D
    Maar volgens mij kost het geld en dan mag het niet denk ik… ='(
    xxx

  21. Lisa loves Katrien

    O het mag toch =D
    Dus stem allemaal op Katrien!!!! =D
    -XxX-

  22. kate

    ik stem op roos, ik heb niet echt iets met katrien… sorry katrien…

    groetjes karen

    p.s jammer dat arie niet meedoet.

  23. kaatrien

    doe jij dan mee met arie karen?
    voeg jij hem dan toe!;)
    goed idee he?

  24. Lisa loves KATRIEN

    Hee Karen,,
    Volgens mij kan je ook 2x stemmen dus Katrien verdient het togg ook?! (A) (A) (A) xD
    heb trouwens een filmpje van Katrien gemaakt:

    Ik ga de poster vrijdag bij de dierenwinkel hangen als t mag en bij mijn opa en oma in de winkel =D
    xxx

    superleuk Lisa!

  25. Lisa loves KATRIEN

    heb t trouwens veranderd naar 4 jaar Ber, bedankt =D

Geef een reactie

