Prairie-Mis-Tip

Wij Prairieponybaasjes zijn nu een weekje op vakantie. Gaan jullie even iets voor jezelf doen? Als je nu niet op Terscheling bent om over het hek heen te knuffelen (inderdaad, de pony’s blijven thuis dit jaar) is hier nog een Prairie-mis-tip, werkt alleen voor de Crea-Bea’s onder ons die zich écht super-vervelen…

Brei een èchte Shetlandertrui!

Nee, niet van ponyhaar (dat prikt zo) maar van Shetlandschapenwol. Ja, die zijn daar ook. Vind je ‘m niet zo hip? Ga es: pony’s borduren of ’n IJslandse paardentrui maken.

Betere Prairie-Mis-Tips? Zet ze hier maar neer!

11 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz

11 Reacties op “Prairie-Mis-Tip

  1. merel!!!

    als je een foto hebt van je lievelings prairie pony moet je die op je fiets stuur plakken en dan moet je touwtjes aan je stuur doen en dan heb je het gevoel dat je op je lievelings prairie pony zit!!
    (moet je naatuurlijk wel een beetje FANTASIE hebben!!)

  2. marieke

    hahaha leuk idee merel! 😀
    hier een paar tips van mij: 1. doe een foto van je lievenlingspony als
    achtergrond van je computer
    2. teken je lievenling na!! 😀
    3. schrijf overal in je schrift I love … (prairie pony)
    4. ga bij de prairie pony`s kijken als je op
    terschelling bent!!
    5. praat met een andere prairie fan over de
    prairie 😉
    hahaha suc6 :p

  3. Hihi niet voor iedereen maar voor mij:
    Ga naar Ommeren en zie je eigen Prairiepony in de wei lopen

  4. Madeleine

    ik vind het echt een leuk idee maar ik ben niet zo creatief 😦
    Maar ik doe wel gezellig mee ik heb leuke fotootjes van de pony’s op mijn kast staan… 🙂
    (alleen ze moeten er af want ik krijg een andere kast…)

  5. Amy "

    als je goed met je ogen op de grond gericht bent @ de Prairie zie je allemaal haren…
    die pak je!
    en dan ga je ze vlechten en dan knoop je hem om je Pols en heb je een PrairiePonyStaartAmbandje

    Tataa !:D

  6. Whaaaaa ik heb een GEWELDIG idee!(Eigenlijk mn moeder :-P)
    Ik heb Rosalien opgegeven voor Hollands Next Top Horse!
    Iedereen stemmen, ik stuur de link later door.
    Denise 🙂

    WOW! Haaaaaaaartstikke leuk Denise!

  7. Eveline Magnus Eveline

    ik ben niet zo crea-bea

  8. merel!!!

    bestaat hollands next top horse egt of heb je dat verzonne??

  9. http://www.hollandsnexttophorse.nl/printposter.php?photo=965-1.jpg&name=Rosalien

    STEM OP ROOS

    Het bestaat ect merel!

    Superleuk Denise, ik heb er ’n hoefstukje van gemaakt!

  10. haha allemaal coole ideëën , maar im heb ze niet nodig!!!! arme jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;)
    meligheid vn mij!!!
    p.s. flauw he?

  11. heb een nieuw idee!!!!
    maak een soort verhaal over jou e je favo prairie pony.
    zie wat er aan het eind van het jaar uit komt!
    altijd leuk!

Geef een reactie

