Loge’s in de Prairiekudde

’n Paar keer kwamen ze al voor op de Prairiesite, de loge’s. Bij deze de uitleg: de Prairiekudde -die de hele winter in de duinen loopt- heeft ’n paar loge’s. Ze zijn dus niet van de Prairie, (jammer Amy) maar komen in de winter er gezellig bij in duin. De drie Shetlanders Sisi/Ranja, Fanta en Pepsi, (die drachtig zijn!! leukleukleuk) en de twee Fjorden Nicky en Vlas (ja klopt, die zomers de ijscokarretjes trekken) hebben ’t heerlijk naar de zin tussen de Prairiepony’s! Dit zijn ze: 

site-logees_1131  logees_1019

7 reacties

Opgeslagen onder Prairienieuws

7 Reacties op “Loge’s in de Prairiekudde

  1. hebben de prairie pony weer wat vrindjes er bij!
    eeeeeeen ik ben als eerste!joepie!:-)ik ben happy!

  2. madeleine

    wat staat nikki en vlas er lief op 🙂

  3. Yfke

    Vlas kijkt lekker droog zeg 🙂

  4. Amy

    Helaas pindakaas!

    Drachtig!
    leuk leuk leuk!

  5. IRIS

    leuk zeg!! 🙂
    Nicky en Vlas zien er zomers heel anders uit,
    zonder wintervachten!
    (echt lief als ze zoo wollig zijn! )

  6. marieke

    LEUKKK 😀
    (ik had ze al gezien en dacht al wow wat zijn die shetjes dik xD haha nee hoor grapje)

  7. Jaaa,,, dat ijscokarretje!
    Zoo,, ik ben lekker duidelijk bezig! x”D
    Aahh,, ik lieft die Fjorden wel hoor, zulke lekkere (IJskar)knollies ;P

    @ Marieke, dat had ik eigenlijk ook een beetje, nee nog een grapje..

    Ik ben wel erg bezig.
    Nouwja, moet maar snel stoppen voordat ik nog meer onzin ga uitkramen.
    DagDag!

Geef een reactie

