Prairiebios!

Popcorn en cola! Ga er maar ff voor zitten in de Prairie-bioscoop; hier komen (actie-)filmpjes van de kerstvakantieponygroepsritten! 

(Het is rijdendachterstevoren gefilmd, maar ondanks ’t netjes vlak tölten van ’t cameravrouwpaard zijn de filmpjes toch ’n bééééétje wiebelig..hyper.gifrockon2.gifhyper.gifrockon2.gifhyper.gif)

Het was een koude kerstvakantie, maar we hadden op de groepsritten veel lol met supergezellige meiden! Prachtige tochten door bos en duinen, soms over strand. Onderweg warme chocomelk, plus ’n koek & wortel en dan weer verder. Geen rit was hetzelfde; de route niet, de pony’s niet, de meiden niet. Maar allemaal leuk! (Haaah, wat heb ik toch super werk! lol.gif)

 

Over  de “making of de Prairiebios”:  Filmpje 2: KATRIEN maakt noodstop voor  donkere zandstreep. BARTJE liep ’t best in SVERTA’s  slipstream. Filmpje 3 : Ja, die 2 dames vielen ietsje later écht slap van ’t lachen van POLLY en MIEKE! 

Er komen nog 2 leuke (langere) filmpjes bij, maar daar gaat steeds iets met ’t laden mis. Moet ik ff uitzoeken, blijf kijken!

Filmpje 5 : SVERTA draagt mijn vriendin Alice. Net na ’t filmpje slaat BRAM met z’n poot in ’t water. ROOS durft nu alles. (Nou ja, bijna.) Maud is niet voorover van POLLY in ’t water gevallen.
16 reacties

Opgeslagen onder Prairiekidzz, Prairieleuks, Prairienieuws, Prairiepony's

16 Reacties op “Prairiebios!

  1. Mariekjhe

    hahaha leuk marleen alleen 1 probleem en ik weet niet of dat alleen bij mij is maar er staat:
    Dit is een privévideo.
    Denk eraan om het vriendverzoek van de afzender te accepteren als deze video naar je is verstuurd.
    😦 en dan doen alle filmpjes dat 😦

    Mooi dat je ’t zegt Marieke, ik heb ’t veranderd; iedereen kan het nu zien! Toch?!
    Nu die andere filmpjes er nog op krijgen…

  2. @Marieke: bij mij is dat niet zo, nergens last van ;P.. Leeeeukke filmpjeeees!

  3. Ik had hem gezien op youtube, ik moet nog even geluid onder mijn filmpje zetten, dan stuur ik hem nog wel 😉

  4. haha die noodstoppen van Katrien waren wel lol XD.
    Je merkte het wel aan haar als ze weer wou gaan stoppen 😛
    ’t was echt een superleuke rit!! 😀

  5. nientjehh

    heey marleen,

    ja het was echt supergaaf!!

    lekker galoperen op het strand (op bartje!!!)

    het was zo leuk jammer dat we het niet vaker kunnen doen in de zomer!:(

    tot de volgende keer

    xxxninaxxx

  6. Bartje kon je niet bijhouden 😛

  7. Amy

    was dit de eerste keer dat bartje op tocht ging?

  8. Mariekjhe

    hahahahaha ik vind het
    echt heeel leuk om dit
    te zien 😀

  9. Leuke filmpjes!
    En vooral lachwekkend!

    XXMayaXX

  10. haha op het strand eng he gleufjes daar hebben we allemaal wel eens last van 🙂

  11. Amy

    er staat Filmpje 5 : SVERTA draagt mijn vriendin Alice. Net na ‘t filmpje slaat BRAM met z’n poot in ‘t water. ROOS durft nu alles. (Nou ja, bijna.) Maud is niet voorover van POLLY in ‘t water gevallen.

    maar er zijn er maar 3 !?

    Klopt Amy, goed opgelet, maar ik krijg de laatste 2 filmpjes niet op You Tube.
    Ze zijn wel langer als de eerste 3, maar toch wel binnen de bestandsgrootte normen. Snap dus niet hoe dat kan.. 😦

  12. Eveline Magnus Magnus

    maar marleen je had toch ook foto’s gemaak van ons

    Joeh, dat filmpje uploaden lukt niet :-(,
    maar de foto’s ben ik mee bezig Eveline!

  13. Erin RENSKE, WILLEM

    hee!!
    echt leuke en grappige filmpjes:):)
    wel jammer dat je die andere 2 langere filmpjes er niet opkrijgt!:(
    groetjes erin

  14. waar is dat eerste filmpje dat pad daar wil ik ook wel eens gaan rijden:lol:

  15. dat was echt leuk die ritten!(-:ik wil nog wel es een x mee!(-:

Geef een reactie

